ja of nee ( weet het antwoord al )

Heb nog eens wat zitten googlen.
Ik weet dat ik me niet blind moet staren.
Maar ik kwam op een site terecht met een forum.
Daar was een vrouw die had ook negatieve testen, bloeduitslag niet zwanger HCG te laag.
2 Dagen later heeft ze onderzoeken gehad, waaruit bleek dat ze al 12 weken zwanger was.
RARARARA
Nogmaals ik moet me natuurlijk niet gek maken, maar dan zeg ik toch dat ik nog in de molen moet zitten.
HOOP HOOP HOOP

Dank je wel allemaal, jullie zijn zo lief.
xxxxxxxxxxx Dikke kus voor allemaal

Dag 17:
Als het moet komen laat het dan aub doorbreken.
Gisterenavond krampen gehad en onderin mijn rug, ik wist bijna zeker dat het doorbrak op dat moment, na een half uurtje weg kramp.
Ik kom net uit bed weer kramp, naar de wc toe en niets.
Hoe moet ik dit nou omschrijven haha, even een hoopje weggebracht (lijkt me het netste), krampen zakken weer af.
Ik wordt er nou echt niet meer goed van hoor.
Ik ben niet te genieten, is voor mijn man ook niet leuk, die is 2 dagen thuis. En dan heeft hij zo een lekker chagerijnig mens bij hem zitten.

Dit is slopend meid. Ik duim nog steeds (of wat er nog van over is hihihi)

@Supertje
Dank je wel.
Gisterenavond een klein beetje bruine afscheiding.
Vannochtend krampen toen weg, en een heel klein beetje vers (kan je niets noemen) en wat bruinig bloed. Daarna helemaal niets meer.
Vanmiddag krampen, denk iedere keer ja hoor, maar dan zijn de krampen weer weg.
En nu ga ik iets zeggen, maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Doe mijn best om het netjes te houden.
Gisterenavond hadden we wel zin om te klussen, maar ik durfde het niet. Dus zei tegen mijn man dan maar handwerk (haha).
Nu ga ik het krijgen.
Ik ben gekomen, maar ik was kurkdroog. (sorry, weet het niet anders te formuleren).
Dat heb ik ook nog nooit gehad.
Onderin mijn rug wel hoger dan de laatste dagen blijft het wat zeuren, de lijn van mijn heupen.
Mijn gevoel zegt iedere keer dat het doorbreekt, maar ja wachten maar weer

Gisterenavond begon ik wat bloed te verliezen, vanochtend uit bed mis.
Heb last van mijn rug, krampen. Raak genoeg bloed kwijt.
Ik heb nog geen traan kunnen laten, maar inwendig ben ik diep verdrietig.
Maar ja, was er inmiddels al van bewust dat het niet voor ons is weggelegd.
Dikke kus meiden, en dank je wel voor jullie steun.
xxxxx

Terug
Bovenaan