ja of nee ( weet het antwoord al )

Ik heb net de huisarts gebeld en die zei negatief.
Een waarde van 0,10.
Ik ga zometeen mijn gyn. bellen en vragen hoe het nu zit, want ik snap er geen fluit meer van.

Net gyn. gebeld, kreeg te horen dat 0,10 echt negatief is en er op het moment echt geen zwangerschap is.
En mijn verschijnselen dan?????

ik was zeer benieuwd en zenuwachtig nu ik dit lees begrijp ik het ook even niet en ben ik somber namelijk ze zijn altijd zo onduidelijk ik blijf alsnog hoop hebben en duimen voor je!
Want inderdaad waarom ben je nog steeds niet ongesteld en al je verschijnselen daar met toch wel een reden voor zijn maar wat houdt de waarde 0,10 in is er dan wel hcg aanwezig ?
jeetje wat een gedoe misschien toch maar handig om even te bellen of een afspraak te maken ivm al je vragen en verschijnselen ?

0,10 is veel te laag voor een zwangerschap zei ze het is helemaal uitgezonderd kreeg ik te horen.

we leven met je mee,en misschien ben ik wel een beetje te hoopvol maar hou de moed erin en wacht het even af artsen kunnen het ook soms mis hebben het is moeder natuur en ons lichaam dat soms onduidelijk is.
heb je enig advies van hun gekregen of moet je maar gewoon je ongesteldheid afwachten van hun veel sterkte en hou ons op de hoogte

Ik heb vragen gesteld, maar het enige dat ik te horen krijg dat ik niet zwanger ben en de kans er ook niet is met 0,10.
Ik merk ook dat ik zo weinig van mensen kan hebben, ik kan chagerijnig worden op de vreemdste momenten, en vooral gisterenavond was ik om te schieten.
??????????? rot lichaam

Pfff naar hoor...dat wil je gewoon níet horen!
Ik herken het wel een beetje.
Ook ik ben vorig jaar een aantal weken overtijd geweest en had dat nog nooit gehad.
Helaas alle testen negatief...maar mijn lijf nam een loopje met me.
Je psychen kunnen blijkbaar alles met je doen, en ook een naderende...niet doorzettende menstruatie maakt je lijf van slag.
Menstruatie klachten lijken ook enorm veel op zwangerschapsklachten.
Helaas weet ik inmiddels dat een zwangerschap test niet liegt. En werd ik uiteindelijk toch ongesteld.
Sterkte met alles!

Terug
Bovenaan