Ja of Nee

Het stomme is al mijn krampen zijn weg, raak geen oud en vers bloed kwijt, helemaal niets aan de hand. Ik was er aan de ene kant niet van uit gegaan, maar waarom van mijn 16e dag mijn ei is het al een gedoe. Maar ja we gaan vrolijk verder er zit niets anders op helaas.

misschien toch te vroeg getest, zolang je geen bloed verliest is er nog van alles mogelijk, als je maandag nog niet ong bent misschien nog een keer testen.
Ik duim nog steeds voor je.

Geen bloed, geeft moed. Ik testte bij de oudste ook pas 8 dagen later positief. En dat terwijl we precies wisten wanneer de bevruchting plaats had moeten vinden. Ook 8 dagen later uitgerekend. Late bevruchting icm late innestelling. Dus mijn duimen draaien door hoor!

Ben net een half uurtje van bed, weer wat kramp gehad, zakt nu weer wat af. Wel iets meer oud bloed, in afscheiding vorm. Zal vandaag wel doorbreken denk ik.
Nu 1 dag over tijd

Ach meis toch, wat naar. Sterkte.
Ga je binnenkort naar de gyn?

Wenser

De planning staat op eind januari naar de gyn.
Maar heb nou weer wat anders aan het hoofd.
Gisterenavond hoorde ik van mijn ouders dat mijn schoonzusje in het ziekenhuis ligt. Ze kreeg opeens veel pijn en harde buiken iedere keer. Ze heeft allerlei echo's gehad bloed en urineonderzoek en dat was allemaal goed. Ze slaapt ook al een paar nachten heel erg slecht.
Vanochtend vroeg belde me moeder weer dat het niet goed ging met mijn schoonzusje. Ze is vanacht in het ziekenhuis gebleven en vanacht weer pijnen gehad, vanacht weer onderzoeken gehad. Nu staat haar baarmoeder wat open. En volgens mijn berekening moet ze donderdag 30 weken zijn. Ik heb mijn broer vanochtend heel eventjes gesproken en hij zei de baby staat even op de tweede plaats bij me, maar ik ben zo bang voor me meissie. Mijn schoonzusje heeft de bloedziekte van Hillenbrand. En mijn broer is bang dat het dalijk mis gaat en hij haar kwijt raakt. Het valt niet mee om daar dan antwoord op te geven hoor. Ik bid nooit, maar vanochtend wel, ik zei laat mijn dan aub deze maand zoveel krampen hebben, maar laat het aub met de baby en mijn schoonzusje goed gaan.

Terug
Bovenaan