jaaaa kom eens kijken, kom eens kijken!!!!

dank je vinden wij ook en hij hoeft denk ik geen moeite te doen om ze zo te speren hij heeft echt enorme grote ogen net als jou oudste zag ik ooo wat zijn die ook mooi zeg ......ene zijn wij de enige wakkere nog whahahhaha

whahahhah erg is dit he nu slaapt Renzo eindelijk vanaf savonds 7uur tot de volgende morgen 8uur en ik zit hier nog steeds ken niet slapen omdat ik het denk ik zo gewend ben nu whahahha ........komt vast terug ooit dat ik op tijd mn bedje in ga

eerst voor woedel, heb je hyves? zoja, dan kun je daar een foto openen dan op de foto rechtermuis knop klikken en kopieren, en dan ga je naar dit scherm en met de rechtermuis knop plak je de foto, je ziet em dan gelijk in dit scherm, maar je mag em ook met email naar me sturen dan zet ik em erop. decoy_1985athotmail.com at=@

ik zie wat mooie foto's met broertjes en zusjes.
Michel is eerder getrouwd geweest en heeft nog 2 jongens van 15 en 12, Steve en Lloyd. zijn echt schatten die zet ik er ook ff bij.

groetjes Miranda

Hai Miranda

Hyves ben ik nog aan het uitvogelen. Het is me nog niet gelukt daar foto's op te zetten, maar het gaat me lukken!!! Ik snap het niet, want ik heb eerder foto's geplaatst en toen ging het ook. Precies hetzelfde lukt nu niet....

Terug
Bovenaan