Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja dan kan ik het ook niet laten om mijn kanjer hier tussen al die knappe kopen te zetten Dit is Renzo nu psies 6maanden ....en heb op mijn hyves nog een heel leuk filmpie staan van Timo met Renzo samen Timo maakt Renzo eg knetter aan het lachuh ......kattekop1.hyves.nl/album/14315644/
videos/YNo5/video/81348369/0/726B/
wat bijzonder die verschillende oogkleuren, maar je kindje heeft nu misschien bluawe ogen, dit kan nog veranderen tot ze een paar jaar oud zijn, zou je eens moeten navragen bij je ouders hoe dat bij jou zat. had jij je geboorte al 2 verschillende kleuren of kwam dat later?
hoi hoi euuu ik verbaas me ff hoe jij nu weet van die ogen???? ja ik heb 1 groen en 1 bruin oog en ik whahaah neem het mn ma nog steeds kwalijk dat ze zegt ik zag pas toen je 4jaar was dat je 2 kleuren had...ik stang haar dan en zeg wat ben jij voor een moeder zeg je kijkt je kind toch in de ogen maar ze zegt dan het was er gewoon niet eerder.....ik hoop eg dat Renzo deze grootte en kleur houd want ik vind ze enorm mooi en de meeste mensen wel maar zie nu en misschien ben ik te gefocust al enig verschil in beide ogen de een is donkerder dan de ander maar zou ook nog door bepaalde lichtinval kunnen komen geen idee Timo heeft heel lang donker blauwe ogen gehad en die zijn nu ontzettend groen dus van ogen veranderen het 1ste half jaar klopt ook niet helemaal denk ik maar ik heb werkelijk geen idee ......maar wat een mooi kind heb je zeg jeeeeeeee wijsneusje