JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Heee Dompy,

Fantastisch nieuws zeg!!!!

Het wordt al lekker druk op het januari-forum. Hoop je daar snel te spreken (als het in werking wordt gesteld??!!!)

Geniet maar lekker.

Groetjes, Jetje

Hoi Dompy,

Van harte gefeliciteerd! Wat geweldig voor je, geniet zo van deze momenten want zw komen nooit meer terug. Die eerste weken, zo in het geheim, je kindje bij je dragen is zo speciaal. Je buikje voelen groeien enzo.. geniet er maar van! Ben heel benieuwd wanneer ik je tegen kom op het zwangeren forum.

Ik heb me een tijdje teruggetrokken uit het forum omdat ik er te veel mee bezig was. Deze week heb ik mijn eisprong en moet dus nu weer 2 weken wachten. Ik ben rustiger en denk dat dit wel ten goede komt aan het zwanger worden van ons derde kindje.

Heel veel plezier gewenst,
Heitje

Hoi Dompy,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben!

Geniet ervan!

liefs Caro

Wat een lieve berichten allemaal. Echt allemaal stuk voor stuk bedankt. Ik kan het ook niet geloven dat er wat groeit in m'n buik. Over het algemeen heb ik nog geen klachten dus dat gaat nog goed.

Ik wens jullie heel veel geluk en bij deze ***strooi strooi strooi*** Vangen allemaal!!!!! hihi
Ik blijf jullie gewoon nog volgen want vind het veel te spannend.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn.

Dikke kus,
Dompy

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan.

Wanneer ben je uitgerekend dan kom ik je misschien nog tegen op het januari forum.

Ik weet ook net dat ik zwanger ben.

Heel veel geluk

Groetjes Suus 1980

Gefeliciteerd :D

Ik hoop dat ik snel mag volgen :D

Geniet ervan.

Liefs Nienke

he,......
Van harte meid!!!
Ik hoop dat ik snel mag volgen met ook zulk nieuws.
Geniet ervan het is zo ontzettend leuk!!
groetjes fiene,....

Ben een tijdje niet op het forum geweest en ik kom sinds vandaag weer en wat ziek ik!!
Dompy is zwanger!!!!!

Van Harte gefeliciteerd meid!!!
Ga er maar lekker van genieten!!

Veel s6 saampjes.

Liefs Anouska

Terug
Bovenaan