JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

quote: dompy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 06:03:10'));

HOE IS HET MOGELIJK!!!!! Gisteravond een test gedaan en....ZWANGER!

*strooi strooi strooi* hihihihihi allemaal vangen!!!!!

Kan het nog steeds niet geloven dus had vanochtend weer een test gedaan en ja hoor...ik kan er niet meer omheen. Raar want ik heb totaal geen klachten. Het enige wat me opviel is dat ik honger bleef houden nu ik terug denk. Maar verder niets, niet misselijk, rugpijn, steken  of opgezette pijnlijke borsten. Helemaal niets!

Ik leef nu op een roze wolk en kom er niet meer vanaf. Vandaag ga ik maar niet werken, wel genieten en ff naar de huisarts. In ronde 3. Nou ik mag niet klagen en wens ook dat iedereen hier snel zwanger word. Ik blijf jullie wel volgen.

Dikke kus,
Dompy

quote: moi_wannababy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2006 00:02:21')); ah wat fijn voor je meis.
gefeliciteerd!!!
bij mij zei ie ook zwanger.
en na heel veel gedoe en 6 tests kwam ik erachter dat clearblue niet zo clear is.
ik ben niet zwanger.ik wil wel heel graag.
wel rot zo'n nep resultaat:(baluuuh)

not happy:(
maar iedereen die wel zwanger is gefeliciteerd!!!kus moontje

quote: dompy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2006 06:03:10'));

HOE IS HET MOGELIJK!!!!! Gisteravond een test gedaan en....ZWANGER!

*strooi strooi strooi* hihihihihi allemaal vangen!!!!!

Kan het nog steeds niet geloven dus had vanochtend weer een test gedaan en ja hoor...ik kan er niet meer omheen. Raar want ik heb totaal geen klachten. Het enige wat me opviel is dat ik honger bleef houden nu ik terug denk. Maar verder niets, niet misselijk, rugpijn, steken  of opgezette pijnlijke borsten. Helemaal niets!

Ik leef nu op een roze wolk en kom er niet meer vanaf. Vandaag ga ik maar niet werken, wel genieten en ff naar de huisarts. In ronde 3. Nou ik mag niet klagen en wens ook dat iedereen hier snel zwanger word. Ik blijf jullie wel volgen.

Dikke kus,
Dompy

Wat helemaal geweldig voor jullie!!!!!!!!!!!!!!

Ik kan begrijpen dat jij je top voelt!!!!!!!!!!!   G E N I E T

Humpie dumpie

Terug
Bovenaan