jaja....Klaagtopic!

A

Anoniem

Guest
Lekker orgineel he!

Hahaha weer een gepikt onderwerp maar goed, vond hem wel leuk! (voorjaar forum is ermee begonnen en nu heeft het zomer forum dit topic ook al)

Je kunt hier dus alles neerzetten waar je boos, geirriteerd of wat dan ook om bent!!!

Ben benieuwd.....

Nou, dan begin ik maar gelijk met die eeuwige zinloze discussies over bv!
Ik word er zóóó moe van, maar ik kan het ook niet laten om erop te reageren.
Ik blijf erbij dat het beste voor je kindje een gelukkig en liefdevolle mama is.
Sil

Daar ben ik het ook mee ens sil!!
En ik erger me ook aan andere moeders  zitten te miepen over 30cc meer voeding... ahhhhhhhhhh als het kind nou honger heeft??? GEE HET DAN GEWOON!!!!!
Of ben ik nu zo een muts????

En ik ben het ZATTTTTTTT met alles op het moment... ik wil weer eens lekker in mijn vel zitten!!!!! dat irriteerd me nog het meest!!!
ZO.... pfffff dat lucht op.....

Groetjes Debby mv B'Elanna

Nog een keer klagen!!!!
GATVER!!!!!!! JASSES!!!!! zit ik net ff de hoofd-topic's door te lezen...
Mogen er geen links meer geplaatst worden van andere site's!!! Wat is dit nu weer voor een crap!!!!
Ik snap best, dat ze het zat zijn van onzinnige links die er niet toe doen....
Maar verdorie!!! we zijn hier toch ook om van elkaar te leren??? En ik mag de link dus ook niet meer plaatsen van de KISS-Site... waar menig moeder én kind mee geholpen kunnen worden???
En zo kan ik legio andere site's neerzetten waar andere moeders weer veel aan hebben gehad!!! En ook weer andere moeders/kinderen mee kan helpen!!!

Dit is echt je reinste KOLDER!!!
Ik heb ook mijn mening gelijk maar neergedumpt daar!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik las dat ook, dat we geen andere links meer mogen doorgeven. Erg flauw, vooral ook omdat je er anderen mee kunt helpen!
x Esther

ik wil ook nog klagen over schoonmama;
Heeft Kyara weer een poppenwagen met toebehoren gekregen, terwijl ik al maanden roep; GEEN SPEELGOED!!!
Het kind verzuipt erin. Ik heb gevraagd om dan kleren te geven of desnoods geld, zodat ik zelf keren kan kopen.
Maar nee hoor! Weer speelgoed waar ik helemaal geen plek meer voor heb!
En ze is niet eens jarig. Krijg je dat straks ook nog én sinterklaas én kerst..

En dat van die links is idd GROTE BULLSH*T
Sil

ik ben boos op mezelf!!  BLIJF NOU EENS MET JE POTEN VAN AL HET LEKKERS AF!!!! GEEN CHOCOLADE, GEEN NOOTJES, GEEN CHIPS, AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!! EN GA NOU EINDELIJK WEER EENS HARDLOPEN, ONGELOFELIJKE ZAK ZOUT DIE JE BENT!!!!

Zo, dat lucht wel even op.

groetjes
Mie

Terug
Bovenaan