jaja....Klaagtopic!

Heee 4dec, er staat niets over jehova's hoor. Maar die staan ook zo voor de deur te drammen, net als sommige mensen zo lopen te drammen in die topics. En ik kan daar heeeeeeeel slecht tegen. Natuurlijk mijn eigen schuld, met één muisklik ben je weer weg .

Groetjes, KT

Toch heel veel plezier op je werk! Hoe gaat het nu met Luna meenemen?

WHAAAAAA ik ben tegenwoordig ALTIJD de zoutpot kwijt. Ik ben ook echt zo dement als een deur  sinds mijn zwangerschap.

Laatst vond ik hem in de diepvries

Okee ik ga nog even een x me hart uitstorten....

Ik baal dat ik nog steeds niet lkkr in me vel zit.
Ik baal dat ik nog 15 kilo kwijt moet raken!
Ik baal dat ik eigelijk weinig tot niks te doen heb de hele dag, ja het huishouden enz wel maar daar ben ik snel mee klaar.
Ik baal dat sommige mensen vooroordelen hebben.
Ik baal dat ik veel woorden wisseling heb met me man.
Ik baal dat sommige mensen je nu ineens scheef aankijken omdat ik een broek aan heb.
Ik baal dat ik niet een ECHTE vriendin heb waar je eens lkkr je hart kan luchten en die je lkkr op kan beuren op het moment dat je dat nodig hebt.
Ik baal dat ik al 7 weken ruzie met me moeder en broer heb.
Ik baal dat ik baal.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan gatverdarrie wat baal ik veel!
BLLEEEHHHHH

Danku

Hey KT!
Oke sorrie, dan had ik het verkeerd begrepen!!
En euuuhh...ik heb dat precies hetzelfde hoor, kan ook niet tegen zo'n mensen maar moet het TOCH altijd lezen !

Leuk dat je vraagt hoe het gaat!
Het gaat eigenlijk heel goed, ze begint het nu ook echt leuk te vinden daar!
Toen ze zo heel klein was vond ik het meer "mee MOETEN nemen" en nu heb ik zoiets van: "ze MAG mee". Snap je wat ik bedoel?!
Al is het soms toch moeilijk hoor, hier thuis (vooral nu in de vakantie!!!!) Heeft ze alle aandacht die ze maar wil en daar kan dat gewoon niet!
Ik denk dat ik vooral morgen echt moet afkikken hoor! Hahaha kan ik niet de hele dag met haar knuffelen..
Ik doe dat ook altijd zodra we weer thuiskomen, lekker eerst even knuffelen op de bank!! MMMmm

Oeps, dit is een klaagtopic he?!!!
Dus euuhhhh......IK WIL MORGEN NIET WERKEN!!!! bLEHHEHHHHH

Terug
Bovenaan