jaja....Klaagtopic!

Dat mensen aan mijn kind zitten vind ik nog niet eens zo erg; ze ziet er tenslotte ook zo leuk uit, dat je bijna wel aan haar moet zitten!
Als ik het trouwens niet leuk zou vinden, zouden ze dat ook te horen krijgen.

Waar ik me idd ook erg aan irriteer is mensen die alleen maar lopen te verkondigen wat hun kindje al niet kan. En dan zeker als ze vervolgens heel onschuldig vragen of die van mij het dan ook al kan...
Sil

Mensen die zich ongevraagd met je baby bemoeien. 'Goh, wat een lekkere stevig pootjes, het is wel een beetje Hollands welvaren hé?' 'Oh ze huilt, ze heeft zeker honger hé' 'Geef je haar die banaan zo? Is ze daar niet een beetje te jong voor?'

BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN!

Groetjes, KT

Het topic: Gek he...of herkenbaar?? bij het zomer 2006 forum!!! Wat sommige mensen daar weer zeggen....brrrr.....!!!!!
En JA het gaat weer eens over flesvoeding!!!!! (teminste, dat was niet de   bedoeling van het topic, maar daar is het wel heengegaan..)
Word er niet goed van, kan er zooo boos om worden!! Lat iedereen toch doen wat ze zelf wil! Maar NEE, als ik bewust kies voor flesvoeding ben ik echt een SLECHTE moeder!!!
Nou, als er iemand alles over heeft voor haar kind dan ben ik het wel, ik ga door het vuur voor haar! Maar borstvoeding, daar heb ikgewoon niks mee!!! Klaar!

BLEHHHHHHHHHHHHH Wat een gezeur!!!

Ok, komt mijn waslijst;

Ik baal van mijzelf omdat ik altijd zo pieker
Mijn haar zit voor geen meter sinds de bevalling (en daarvoor ook al)
Ik baal van mijn baan
Ik baal omdat ik nog 2 weken moet werken voor ik met vakantie ga
Ik ben NOG steeds MOE wanneer gaat dat nu eens over?
Elke week weer mijn huis schoonmaken bleehhh
Ik moet nog steeds die verrekte medicijnen slikken
Ik baal omdat ik graag minstens 5 jaar eerder een kindje had willen krijgen
Ik baal van mensen die zeggen dat Justin echt Hollands welvaren is (nee zo'n mager kindje is mooi?)

Wel positief is dat ik dunner dan voor mijn zwangerschap ben, mijn man hartstikke lief voor me is en we samen een heerlijke lieve zoon op de wereld hebben gezet!

zo dat lucht ff op!

Groetjes,

Puk

lekker hoor!! ff gal kwijt.... en spuwen maar!!!!
Oh ja, ik ergerde mezelf ook rot over 1 topic... over melk goed voor elk...
Jasses... ieder zijn mening hoor...maar ik begrijp het niet!!! Kan iemand.. maar dan ook iemand rationeel uitleggen (als jullie het uberhaupt gelezen hebben) wat het "probleem"is van melk drinken???
Misschien ben ik dan wel héééél erg blond  maar overdrijven is ook een vak...

Groetjes Debby mv B'Elanna

hihi hier nog een blonde!!! Ik snap sommige  dingen ook  echt niet. Maar ach "blonds have  all the  fun".....zeggen ze toch altijd .

Even denken.....ja........HAARUITVAL . Ik heb bijna niks meer over GRMBL. Kan het wel blond zijn maar als het allemaal uitvalt heb ik er nog geen lol van

Even by the way; Ik vind het helemaal niet erg als mensen tegen me zeggen dat Chloë   hollands welvaren is. Bij mij bedoelen ze het in ieder geval niet vervelend.
Ik noem haar zelf ook altijd 'mijn michellin-poppetje'.
Sil

@4dec;
Ik ben begonnen met lezen van die discussie, maar ben er maar snel mee gestopt.
Mensen die blijven zeggen dat bv het beste is voor je kindje
 (dat de moeder er niet achter staat, of er aan onderdoor gaat, of dat het kindje ondervoedt raakt, dát maakt allemaal niet uit, zolang het maar bv krijgt!)
die sporen niet!!!!!
Het beste voor je kindje blijft een gelukkige moeder en veel liefde. En of dat nou met bv of kv is, dat maakt geen fluit uit!!
Probeer je dus niet meer boos te maken, dan probeer ik dat ook.
Sil

Terug
Bovenaan