Jammer!

A

Anoniem

Guest
Hoe ga ik dit nu eens allemaal netjes zeggen................
Ik weet het niet maar ik heb goed de balen van het MSN forum en heb me daarom ook afgemeld (niew opkomende  regels over het lidmaatschap, traag en nog eens traag, onderdelen die niet of onvoldoende werken).
Verdere beweegredenen enz. laat ik maar voor wat het is, ik heb geen zin om mezelf  nog een minuut langer te verantwoorden.
Ik sta vanaf vanmiddag na het lezen van het bericht Niet Actief op het MSN forum op ontploffen.
Ik ben er nu dus weg................maar voel me wel ontzettend kwaad en blijf heel kwaad.
Ik heb een jaar lang  alles gedeeld  van een van de mooiste periodes uit mijn leven  en dan komt er zo een eind aan.
Jammer, zucht..............
Ik ga zelfs twijfelen of ik hier op het forum nog wel wil zijn................
Dat overdenk ik nog maar eens (een tweede zwangerschap zou ik graag willen delen).

Groetjes van verdrietige Bloem 25

Ik vind het ook heeeeel erg jammer dat je het zo oppakt. Er zijn absoluut geen nieuwe regels. Ik, of eigenlijk we, zijn vanaf het begin duidelijk geweest naar alle leden die zich aanmelden dat het een actieve club leden is die geen meelezers erbij willen. Dat betekent niet dat je  iedere dag moet posten of zelfs iedere week, maar er zijn ook meiden die 'nooit' posten en daar hebben we met de hele club die actief is geen zin in. Jij was ook gewoon leuk actief hoor en ik heb nog nooit iets over foto's of profiel ofzo gezegd dus wat mij betreft had je gewoon leuk mee kunnen blijven schrijven.

Nogmaals, heel jammer. Waar ik dan wel erg nieuwsgierig naar ben is waarom je in vredesnaam zooooo kwaad bent?????

Liefs Es

Jeetje wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je op de lijst staat met personen die verwijderd gaan worden.
Waarom mag je niet blijven dan??
Wat is de reden hiervan.
Ik vind het zowiezo jammer dat de groep nu in 2en is gesplitst, op deze site hebben we zolang gezeten en sommige zijn meegegaan nar sms en amdere niet.
Ik probeer op beiden sites te komen en zo alles een beetje bij te houden.
Soms heb ik het geduld niet voor de msn site, zo traag..
Liefs Sharon

hallo, ik wilde gisteravond inloggen, maar kwam er ook niet meer op Ik weet niet of het gewoon fout ging, of dat ik niet meer mee mag doen. We hebben de computer kapot gehad, en kwam ook eerlijk gezegd niet eraan toe om me te verdiepen in hoe het precies werkt. Ik krijg nl steeds een foutmelding in het script en weet niet hoe ik dat moet oplossen. Groetjes Wendy

Ik stond niet op de lijst van verwijderen.
Ik ben wel nog steeds kwaad.
Het is voor mij vooral de manier waarop er de laatste tijd discussies worden gevoerd.  
Dan bedoel ik dus niet het uitwisselen van ervaringen over borstvoeding of de aanschaf van een kinderstoel of wat te doen bij een verkoudheid. Maar wel de discussies waarbij het gaat om of iemand wel of niet aanwezig is of b.v. over het wel of niet plaatsen van foto's.  Ik heb me er tot nu buiten gehouden(lees niet gereageerd)  maar een dergelijk bericht als dit laat me steigeren in mijn gevoel voor rechtvaardigheid.
Deze keer heb ik wel gereageerd en reacties teruggehad.
En  deze maakten mij erg kwaad.  Volgens mij zijn er bepaalde lettertjes tussendoor geschoten maar ik heb in het verleden een dergelijk iets meegemaakt en hoor in mijn werk ook regelmatig reacties van bezorgde ouders die het moeilijk vinden om kinderen te behoeden voor deze gevaren.
In het vakbondsblad AOB  stond niet zo gek lang geleden nog een artikel waarin stond voorzichtig te zijn met  het plaatsen van foto's en verhalen  van jonge kinderen, in de toekomst kunnen ze hier gigantisch mee gepakt worden en dat maakt dat ik zo ontzettend kwaad ben.
Ik weet wel dat het niet in de voorwaarden staat. Maar de druk die in de discussie gelegd wordt ervaar ik als zeer onprettig. Ook voel ik me uitermate verantwoordelijk voor mijn dochter. Wat een ander doet en wilt moet hij zelf weten, maar om bepaalde zaken voor te zijn wil ik dit mijn dochter niet aandoen.
Dit verantwoordelijkheidsgevoel werd behoorlijk aangesproken door de reacties op dit bericht. Ik kreeg het gevoel alsof ik de boel een beetje zou zitten bedonderen en dat ik niet het recht mag hebben om mijn dochter te beschermen.
Alles is al zo open en bloot voor mijn gevoel (heel de wereld bedoel ik dan en 100% beschermen dat zal me nooit lukken). Maar daar  waar ik zelf de bescherming kan leggen en in handen kan houden  doe ik dat graag, opdat ik later niet te horen krijg: "Dat is jouw schuld mam jij hebt mij open en bloot op heel het internet gezet."
En dit is niet bedoeld om een ander te zeggen dat hij/zij het niet moet doen, maar dat is puur hoe ik het beleef en ervaar.
Sterker nog mijn zusje heeft ook een site voor haar zoontje, hartstikke leuk om te bekijken en te lezen en dat doe ik ook met veel plezier, ze hebben mij ook wel eens gevraagd of ik dat niet leuk zou vinden. Ik wel, maar of Yara het over een paar jaar nog zo leuk vind?

Ik zou zeggen, stof om over na te denken. We hebben het hier wel over de toekomst van onze kinderen!

Groetjes Bloem 25

Hoi, Nu ben ik misschien wel ook 1 van de weinige die reageert, maar ik snap jou standpunt volkomen.
(En ook al zou ik het niet snappen, ik vind nog steeds dat je elkaars mening moet respecteren, dat wil niet zeggen dat je het mee eens hoeft te zijn.)
Je heb groot gelijk als je een bepaalde afstand bewaard om je kinderen te beschermen, immers je weet idd nooit waar die info terecht gaat komen.
En dat is ook geheel ieders eigen beslissing, wat waar en hoe ze het doen.
Zou toch van de zotte zijn als je aan "iedereen" je verantwoording moet afleggen, zo komt het tenminste af en toe over op mij.

De enige aan wie je dat behoort te doen is nr1 je kinderen en partner, maar laat je niet kisten/gek maken hoor!!

Hoi Bloem,

Ik snap wat je bedoeld met foto ´s e.d. plaatsen.
En als je dat niet wilt moet dat ook zeker niet doen. Ik neem het je niet kwalijk hoor.
Iedereen moet zelf weten wat ie doet.
Dus maar je niet druk, boos of andere dingen.

Liefs,

Rachel

Het gekke is Bloem, dat ik dus pas onze weblog heb beveiligd en alleen een heel klein clubje mensen hierop kunnen en mogen. Ik ben het dus helemaal met je eens over het fotoverhaal en snap jouw beweegredenen om dit niet te doen.

Maarrr, volgens mij draaide het item 'niet-actieve' leden ook helemaal niet daarom, voor mij in ieder geval niet. Ik wil gewoon graag een clubje actieve leden, met foto's of zonder maakt helemaal niets uit. Ik geloof dat er maar één lid ofzo had gesteld dat zij het wel fijn zou vinden als iedereen een profiel met foto e.d. zou aanmaken, ik heb dit nooit gezegd en het is dus ook geen eis of wat dan ook. Het enige wat ik als beheerder namens de groep actieve meiden vraag/vroeg is of de mensen die niet actief zijn, lid willen blijven of niet en sommigen werden daar erg boos van (weer een heel andere discussie, pfff).

Goed, ik hoop dat je het nu begrijpt zoals het bedoeld is. Jammer dat je, omdat een mening van een ander lid is dat ze graag foto's wil zien, vertrekt. Je was een gezellig en actief lid dus dat vind ik dan oprecht jammer als zo iemand vertrekt.

Groetjes Es

Terug
Bovenaan