Jammer!

ik ben helemaal niet "aangenomen" op het msn forum. Jahaaa, aangenomen omdat je moet solliciteren. als je niet voldoet aan de eisen, mag je niet bij de club. vreselijk vind ik dat. en dat toontje ook van jou bloemetjesss. alsof je een kleuter bent. kijk... ik kan me voorstellen dat  je zo min mogelijk meelezers wil. maar het is toch echt niet aardig hoe je mensen te woord staat. echt.. kleuterpraat.

groetjes tamara

Hoi Bloem25,

Ik heb vanmiddag ook een bericht achtergelaten op het MSN forum.. Ik zag dat ik namelijk wel op de lijst stond met mogelijke "afvallers". Hoe verzin je het.

Erg jammer van zo'n intieme periode hoor. Ik ben er best wel verdrietig om.
Maar goed wat ik dus ook even tegen jou wilde zeggen: ik begrijp je helemaal!

Liefs, Mo22

Hallo,

De meetse kennen mij niet. Ik ben geen lid geweest van dit forum. Maar ben wel lid van het MSN forum! En toch wil ik me even met deze discussie bemoeien!

Ik snap er werkelijk geen jota van! Ik vind niet dat Bloemetjes het verdiend om zo behandeld te worden! Ze heeft hef forum opgericht om met een sleectieve groep in beslotenheid te kletsen!  Uiteraard zijn daar dan regels aan gebonden! Wat is daar mis mee!  Wat is daar kinderachtig aan? in de echte wreeld moet je ook regelmatig iets van je laten horen,. anders hoor je er toch ook niet meer bij!  Wat ik tot nu toe heb gezien is dat ze heel open en eerlijk is over wat ze wilt en verwacht van forumleden!

Iedereen mag zijn/haar mening hebben! Maar ik vind het niet nodig dat iemand zo belachelijk gemaakt wordt die het enkel geod beodeld!

Zop, dat moest ik even kwijt!

madelief  

Ik ben het compleet met Madelief eens. Het is onnodig om iemand zo af te branden.
We waren juist het andere forum gestart zodat je daar wel je foto's kan plaatsen, je intieme dingen kan posten zonder dat de hele wereld meeleest. En van te voren had ze al aangegeven dat het een actief forum zou zijn. Dus lekker veel posten en met elkaar delen. Tuurlijk zal ik ook niet iedere dag reageren, maar als  je lange tijd niet zou kunnen reageren door bepaalde redenen kan je dit ook even melden bij de beheerder.

Ik ben nu dan ook erg teleurgesteld dat jullie zo tekeer gaan tegen iemand die probeert haar best te doen. Kan het niet eerst op een normale manier gevraagd worden?? Of moet je gleijk iemand door het slijk halen. Beetje onzinnig en niet de bedoeling lijkt me.   Jammer dat ik nu dit soort berichten ga posten ipv dat mijn zoontje nu net zo lekker in de box heeft liggen spelen met zijn nieuwe nijntje rammelaar en nu in de box in slaap gevallen is. Ik hoop dat deze zinloze discussie snel ophoudt en iedereen verstandig word en iedereen in zijn waarde laat.

Een zeer teleurgestelde Willemijn.

Dat vergat ik nog;

We zijn het forum in eerste instantie begonnen omdat dit forum straks toch echt een keer ophoudt....

quote: willemijn26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2007 10:39:34'));

Ik ben het compleet met Madelief eens. Het is onnodig om iemand zo af te branden.
We waren juist het andere forum gestart zodat je daar wel je foto's kan plaatsen, je intieme dingen kan posten zonder dat de hele wereld meeleest. En van te voren had ze al aangegeven dat het een actief forum zou zijn. Dus lekker veel posten en met elkaar delen. Tuurlijk zal ik ook niet iedere dag reageren, maar als  je lange tijd niet zou kunnen reageren door bepaalde redenen kan je dit ook even melden bij de beheerder.

Ik ben nu dan ook erg teleurgesteld dat jullie zo tekeer gaan tegen iemand die probeert haar best te doen. Kan het niet eerst op een normale manier gevraagd worden?? Of moet je gleijk iemand door het slijk halen. Beetje onzinnig en niet de bedoeling lijkt me.   Jammer dat ik nu dit soort berichten ga posten ipv dat mijn zoontje nu net zo lekker in de box heeft liggen spelen met zijn nieuwe nijntje rammelaar en nu in de box in slaap gevallen is. Ik hoop dat deze zinloze discussie snel ophoudt en iedereen verstandig word en iedereen in zijn waarde laat.

Een zeer teleurgestelde Willemijn.

Willemijn en Madelief ik ben deze discussie niet gestart om Bloemetjes af te branden absoluut niet. Ik heb zelfs voor ik me heb afgemeld de voorwaarden nog gelezen en daar staat inderdaad niets in over foto's plaatsen zoals Bloemetjes ook hier nog eens aanhaalde.
Ik ben deze discussie wel gestart omdat de manier waarop er werd gereageerd, insinueerde dat ik wel foto's moest plaatsen en dat werd door andere forumleden als dusdanig dwingend gemeld. Het kwam tekstueel over als in de hoek worden gezet, zo van als je dat niet doet dan tel je niet meer mee. En dat is bij mij heel verkeerd gevallen.
Vandaar dat ik uit eigen beweging ben weggegaan omdat ik dat dus niet zag zitten en de toon bij mij heel verkeerd is gevallen. Dus geen verkeerd woord over Bloemetjes. Zij heeft hier ook heel duidelijk laten merken dat ze het erg jammer vindt dat ik de  MSN  groep  heb verlaten.
Overigens kan ik nu zeggen dat ik inmiddels niet meer boos ben, want ook dat zakt langzaam  weg.
Ik hoop dat jullie nu een beetje beter begrijpen waar mijn onvrede vandaan kwam/komt.
Ik wens eenieder op dit forum of op het MSN forum het allerbeste toe en veel geluk met de kleine.

Groetjes Bloem 25

P.S. No hard feelings, de wereld is al wreed genoeg!

He Bloem 25,

oeps een miscommunicatie! Mijn opmerkingen waren niet zozeer tegen jou bedoeld. Maar meer tegen Matahari! Ik vind namelijk dat jij je mening op een oprechte en respectvolle manier gegeven hebt1 En natuurlijk mag jij je mening hebben en zeggen! Daar zul je mij niet over horen! Wel fijn dat je boosheid wat gezakt is! Wie weet zakt hij zo erg dat je toch weer mee wil doen op MSN? Maar goed dat moet je zelf bekijken! Maar in ieder gevaal heel veel geluk gewenst!

madelief

Onbegrijpelijk...

Ik denk laat ik vanavond weer eens even kijken op  het msn-forum... maar ik  kan er  niet meer op...

en nu lees ik hier dat er  een lijst is geweest met potentiele afvallers?? Dat je niet meer mag doen als je even niet reageert??

Ik ben absoluut niet van plan me te verantwoorden waarom ik een poosje niet meer online ben geweest.... maar wil alleen wel zeggen dat dit 'beleid' wel erg kortzichtig is...    

Groetjes,
Julia

Terug
Bovenaan