Jammer!

Een korte reactie:

1) Van te voren is aangegeven dat het msn forum een actief forum zou worden waar - zonder dat de hele wereld mee kan lezen - ervaringen uitgewisseld kunnen worden.
2) Van te voren is aangegeven dat wanneer je meer dan een maand niet reageert je van het forum verwijderd kunt worden.
3) Je wordt nooit zomaar verwijderd. Je kunt altijd aangeven dat je er een poosje niet bent zonder daar meteen een verregaande verantwoording voor af moet leggen.
4) Het plaatsen van foto's of je profiel is NIET verplicht. Wel hebben verschillende mensen, waaronder ikzelf, aangegeven dat het prettig en leuk zou zijn als iedereen dat wel zou doen. Je hebt tenslotte al bijna een jaar lang lief en leed met elkaar gedeeld, het is een beveiligde site en ik vind het gewoon leuk om te zien met wie ik al die tijd ervaringen heb uitgewisseld. Verplichting? NEE. Leuk? JA!
5) Ik vind het  jammer dat de gemoederen zo hoog zijn opgelopen. Aanvallen op de persoon (ik ben zelf nooit persoonlijk aangevallen) vind ik echt niet  nodig!  
6) Laten we ophouden met deze discussie en gewoon verder gaan met waarvoor dit forum en het msn forum voor bedoeld  zijn namelijk:  In vertrouwen ervaringen en onzekerheden met elkaar uitwisselen, elkaar advies geven en leuke ontwikkelingen van onze prachtige koters met elkaar delen!

Meiden kom op, laat het gaan!!!

Kim  

Terug
Bovenaan