Januari 2011 baby's!

Lijkt me leuk om met de mama's te kletsen die allemaal een beetje in januari ongeveer uitgerekend zijn! xxx m
 
Volgende week dinsdag krijg ik m'n echo, maar zelf uitgerekend ben ik op 31 december uitgerekend.
Het spant erom of het dus een januari 2011 baby wordt ;-)......
 
hallo,
ik heb afgelopen vrijdag mijn test gedaan en volgends berekeing ben ik 21 januari uitgeteld!!!!
het is mijn eerste zwangerschap en die van jou/ jullie? xxx l
 
Hoi,

Ik ben Julia, 32 jaar, in ronde 20 zwanger geworden van ons eerste kindje door 2e IUI behandeling met hormonen. Ben op 17 januari 2011 uitgeteld, 2 juni al eerste echo in het ziekenhuis. Tis allemaal nog zo onwerkelijk dat we het eerst met eigen ogen willen zien op de echo, heel spannend!

Succes allemaal, we houden contact.

Groetjes,
Julia
 
Ik ben Betty, voor de 4de keer zwanger van ons eerste kindje... 3 miskramen gehad. Volgens onderzoeken is er geen medische reden waarom het steeds misgaat dus ook nu weer duimen en hopen dat het maar een keer goed mag gaan!

Geen idee waar ergens in januari ik uitgerekend ben, ben zwanger geworden na mijn 3de miskraam. volgens de clearblue test ben ik 4-5 weken zwanger. Ook ik meld me dus voorzichtig, ben nog nooit voorbij de 5,5 week gekomen dus heel spannend!

25 mei naar de gynaecoloog om te kijken hoever ik nu ben!

Liefs Betty
 
Terug
Bovenaan