Januari 2011 baby's!

Leuk meiden dat jullie allemaal in januari (december) uitgerekend zijn. ik ben bijna 25 en het is mijn eerste kindje. ik zat in ronde 2 en was 5 maanden gestopt met de pil. Volgens de clearblue ben ik +3 dus meer als 5 weken zwanger. had nog een onregelmatige cyclus dus weet het niet precies, maar als we van mijn laatste menstuatie uit gaan wordt de kleine op 4 jan geboren!
erg spannend allemaal en ga morgen de ha en vk bellen!
xxx
 
Leuk om van iedereen te lezen hoe ver men is. Ik heb na een miskraam in september zaterdag positief getest. Volgens eigen berekening ben ik 13 januari uitgeteld. Het is ons eerste kindje dus heel spannend allemaal. Ga vandaag bellen met de HA en zo.

X
 
Hoi hoi,

Ik ben zwanger van mijn 3e kindje, heb al 2 zoontjes van 3 en 6 jaar, voel me op en top zwanger, heerlijk!!!

Ik ben op 3 januari uitgerekend, gaat leuk worden, mn jongste is van 13 december en de oudste van 6 januari, wordt een echte feestmaand dus!!!

20 mei heb ik mijn 2e echo en gelijk een afspraak bij de gynaecoloog, weer erg benieuwd,

liefs van mij
 
Ik vind het toch wel zo irritant dat ik geen idee heb hoe ver ik ben he! Volgens clearblue 4-5 weken, maar is het nou 4, of 5 weken? Heb 3 keer een miskraam gehad waarbij ik nooit verder gekomen ben dan de 5,5 week dus het zou zoooo fijn zijn om die 5,5 week voorbij te zijn!!

Is er iemand die hetzelfde doorgaat?

Leuk dat er al zoveel januari mama's zijn!!

Liefs Betty

 
@ Zwanger met MG We hebben waarschijnlijk op dezelfde dag hetzelfde gedaan ;) Ik ben ook 3 januari uitgerekend!

Ik ben 20, was twee maand gestopt met de pil en in ronde 1 al zwanger!
 
Terug
Bovenaan