Januari 2011 baby's!

wat leuk om te zien dat er zoveel januari 2011 mama's actief zijn. ik vind het erg leuk om te delen met anderen, het is mijn eerste zwangerschap, ben entousiast. maar vind het allemaal ook erg spannend. ga morgen naar de ha.
ben benieuwd.


 
Hooi betty, ja dat is lastig he met die cb. Heb ik ook ik ben meer als 5 weken. Volgens mijn laatste mens dag ben ik al 7 weken! Ga 31 mei naar ha en 9 juni naar vk. Echo wordt dan gepland. Vind het zo spannend. Hebben jullie al familie of vrienden ingelicht? Ik heb me trouwens aangemeld bij moeders voor moeders, voor je urine. Krijg zelfs nu een leuk echolijstje cadeau! X m
 
Hallo dames,

Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben (van eerste) en ik ben 20 januari uitgerekend. Ik vind het reuze spannend allemaal, want ik heb eerder een miskraam gehad. Ik zat toen bij de oktober mama's, maar moest helaas het clubje verlaten. Ik heb veel steun van ze gehad en dat was heel fijn. Ik ben nu blij, maar voorzichtig. Duim voor ons allemaal dat alles goed gaat en we in dec/jan een kleintje in onze armen kunnen sluiten.

Fairy

 
@MissM: Ik wil me heel graag aanmelden voor moeders voor moeders maar omdat ik 3 miskramen achter de rug heb, allemaal bij de 5,5 week, wil ik eerst wachtten tot ik die voorbij ben. Dat zal mij al zoveel zekerheid geven!!! Ik ben al wel wat geruster gesteld, had vrijdag een licht streepje en vanochtend (het blijft leuk he) toch nog even getest om te kijken of mijn hcg omhoog gaat en ja hoor! Een dikke vette streep! Ben dus best wel blij!!

Als je al meer dan 7 weken bent, dat is lekker!!! Dan hoef je niet zo lang meer tot die 12 weken hahaha.... Ik mag de 25ste naar de gyn voor een echo... Was het alvast maar zo ver!!

@Fairy: Snap heel goed hoe je je voelt, zoals hierboven staat, heb ik 3 miskramen achter de rug dus ook ik ben dus erg voorzichtig en grofgezegt gewoon doodsbang!! We slepen elkaar er wel doorheen want er zijn meer dec/jan mama's die een miskraam hebben gehad!!

Liefs Betty
 
Hallo allemaal!

Ik wil me ook toevoegen aan de club!!!

Ook ik ben, net als Zwanger met MG en hope89, volgens mijn eigen berekeningen uitgerekend op 3 januari!

Ik heb al een dochtertje van ruim 15 maanden en voel me weer op en top zwanger!

Mijn vorige zwangerschap ging heel soepel, van weinig dingen last gehad, hopelijk is deze zwangerschap ook zo geweldig!

Het is nog even de vraag of ik bij de januari-moeders ga horen of toch december, want met mijn dochtertje werd ik 4 dagen eerder gezet door de echo en dat zou nu betekenen dat ik 31 dec uitg3rekend ben!

Ik heb trouwens 1 juni mijn eerste echo!

Liefs 1984Vlinder

 
Hallo allemaal,

Voor zover ik nu weet is 11-1-2011 de dag, dat zou toch bijzonder zijn! Ik ben 36 en het is mijn eerste zwangerschap en ik kan het nog niet helemaal beseffen. 10 Juni naar de verloskundige.Zijn er npg meer oudere moeders hier?

Groetjes!
 
@MissC
Ik ben iets jonger, 32 jaar. Ik ben 6 dagen na jou uitgerekend dus 17 januari. Wij kunnen het vrij exact zeggen, omdat de inseminatie (IUI) op 26 april was. 2 juni eerste echo in het ziekenhuis.

Groet,
Julia
 
Terug
Bovenaan