Januari 2023

Hallo!Zijn er meer moeders die in januari 2023 uitgerekend zijn? En het leuk vinden om hier te kletsen?<br /><br />Ik ben een moeder (35jaar) van een zoon van bijna 7.<br />Groot leeftijdsverschil vind ik zelf. Alleen soms loopt het nou eenmaal niet zoals je wil in het leven. En we vonden het nu het juiste moment om het weer te gaan proberen. <br /><br />4 april was mijn laatste menstruatie. Zaterdag de eerste positieve test in mijn handen met een licht streepje! Na een week lang last te hebben gehad van krampjes in mijn onderbuik, rug en misselijkheid.<br />Vanmorgen nogmaals getest en die was al flink wat donkerder!<br /><br />Mijn uitgerekende datum is rond 9 januari!<br />Vind het echt weer heel spannend allemaal. Maar zo leuk?<br /><br /><br />

Ik ben 1 april voor het laatst ongesteld geweest. Deze maand heb ik wat later een ovulatie gehad (dag 21) dan normaal. Sinds 2 dagen heb ik heel licht roze/bruine afscheiding voornamelijk bij het afvegen. Vandaag een vroege zwangerschap test gedaan. Omdat ik normaal krampen ect moest hebben voor mijn volgende menstruatie maar die had ik maar niet ook geen andere klachten. Zie ik toch een heeeel licht streepje (zal natuurlijk over een paar dagen weer testen voor het geval)als ik het dan zo bereken ben ik ergens rond midden januari uitgerekend.

Ik wil nog niet echt blij worden wegens miskramen in verleden totdat ik het zeker weet..

Ik ben ook op 4 april voor het laatst ongesteld geweest. Dus zou ook uitgerekend zijn voor 9 januari:). Hier zwanger van het eerste kindje

Begrijp goed dat je dan wat voorzichtiger bent met het blij zijn!
Ik ga voor je duimen dat deze keer alles goed gaat!??❤️

Hey! Ik heb 31 maart mijn laatste menstruatie gehad. Ik testte op koningsdag positief. Ik verwacht dat ik rond 6 januari ben uitgerekend van ons eerste kindje

Hoi dames,
Wat leuk allemaal zo dichtbij elkaar. Ik heb 30 maart mijn laatste menstruatie gehad en had 1 dag voor mijn NOD een positieve test in handen.
Na 1,5 jaar proberen voor ons eerste kindje natuurlijk super blij dat het gelukt is! ?
Ik ben 2 januari uitgerekend.
Heb wel erg zenuwachtig voor de eerste echo en of alles allemaal goed is.
Hebben jullie veel symptomen?

Gefeliciteerd isaV!
Eerste echo is altijd spannend! Hebben jullie al afspraken gemaakt voor bij de verloskundige? Ik ga dat volgende week pas doen.

Kwaaltjes: last van de onderbuik/obstipatie. Soms wat misselijk, maagzuur en wat last van borsten.
En jij?

Terug
Bovenaan