Januari 2023

@isaV
in principe mocht ik nergens een traject in. Ik ben in Genk belgie geweest & die gaven alleen aan dat ik moest bellen als ik ongesteld zou worden zodat ze een cyclus konden volgen. Alleen werd ik natuurlijk niet ongesteld door de vervroegde overgang.
Ik ben zelf heel veel research gaan doen en kwam uit op vitamines die een cyclus op gang zouden brengen. Hierdoor een ongesteldheid gekregen en sindsdien zijn ze mijn cyclus gaan volgen. En heb ik op juiste moment een hormoonspuit gehad waardoor het enige eitje die ik had is gesprongen en bevrucht is geraakt
al met al heel veel doorzettingsvermogen & geluk die ons hebben gebracht waar we nu zijn!

Hi,
Ik ben 2 april
Voor het laatst ongesteld geweest en had gisteren een positieve test (clear blue 2-3 ). Dit word de derde me andere meiden zijn 4 en 8. Hoe voel jij je verder ? Merk je dat je lichaam het meer herkend vanwege eerdere zwangerschap ?

Hoi allemaal,
Ik lees en schrijf ook graag mee! Ben 1 april voor het laatst ongesteld geworden, maar m’n ovulatie was op 18 april, weet ik van de ovulatietesten. Dus ik weet niet van welke datum ik dan uit moet gaan, maar denk ook uitgerekende datum rond 9 januari. ?

Nog allemaal heel pril en onwerkelijk. Ik ben 31 en mijn man 32, dit is onze eerste zwangerschap. Wij zijn in januari gestart met proberen zwanger te raken, dus dat is best vlot gegaan. Echt respect voor de stellen die een jaar of langer bezig zijn geweest, dat moet voelen als een eeuwigheid.

Ook nog wel spannend dat we op vakantie gaan van 16 mei tot 10 juni. Precies weken 6 tm 9 dus hoop dat dat allemaal zonder te veel klachten gaat. Is onze uitgestelde huwelijksreis dus moet wel gezellig worden, haha. Heb nu in ieder geval nog weinig last, alleen weinig eetlust.

Hoi!

Ik ben 23 en heb een zoon van 5,5. Heb gisteren positief getest. Uitgerekende datum 08-01-2023.

Liefs!

Gefeliciteerd aan de andere dames!

Tamzy
Ik herken eigenlijk alleen de krampen in de onderbuik een beetje. Maar verder weinig.
Ik was bij de eerste veel meer misselijk/spugen. En heel moe. En nu juist helemaal niet.

En jij?

Vandaag afspraak voor de verloskundige gemaakt en de echo.24 mei intake en 28 mei de echo. Ze hebben dit bij ons apart zitten. Duurt voor mijn gevoel evengoed nog heel lang!

Hoi!
Wat super leuk! Ik heb 7 april m'n laatste ongesteldheid en nu de uitgerekende datum: 12 januari
Maandag getest omdat ik dacht ik voel me anders. En schrok eigenlijk van de uitslag. Niet dat het niet welkom is maar was de eerste keer proberen dus het was onverwachts omdat ik weet dat het zelden voorkomt. 
afgelopen dagen wel 6 digitale tests gedaan haha maar allemaal hetzelfde
Ik vind het mega spannend en nooit verwacht dat ik ooit moeder zou wooden maar here we (hopelijk) go ;)
Klachten: steken in buik, lucht, steken in borst, misselijk en best wat hoofdpijn

Gefeliciteerd allemaal!
Gebruiker10393654 Wat bijzonder dat het meteen de eerste keer gelukt is! Snap wel dat je er dan van schrikt haha.
Tikanw, wachten duurt altijd lang hè pfff 18 mei lijkt ook nog zo ver weg.
Toch een cadeau op jullie uitgestelde huwelijksreis Ingelle! Hopelijk vallen je klachten mee maar anders is het voor een goed doel en vergeet je die reis ook niet meer ? 

Ook ik kan me bij jullie club aansluiten. Na vorig jaar december een MA bij 12 weken en een cyclus die helemaal overhoop lag. Tot onze verbazing afgelopen week positieve zwangerschapstesten gehad. Mijn laatste menstruatie was 2 april. 
Ik krijg vanwege de miskraam een vroege echo met 7weken op 23 mei. Ik kan niet wachten! Ben zo alert en bang dat er weer iets mis gaat dit keer. Het is ons tweede kindje we hebben al een dochter van 3jaar.

Terug
Bovenaan