Tikanw, we liepen in het ziekenhuis voor onderzoeken dus de eerste echo is daar ook. Verder ga ik me aanmelden bij een Doula dat past wel bij mij.
Heb jij de eerste echo nog niet gepland ook dan?
Kwaaltjes klinken wel bekend
Ik ben (voordat ik wist dat ik zwanger was) een dag ziek geweest, ik dacht buikgriep maar was eigenlijk vooral heel misselijk en mega last van mijn maag. Achteraf denk ik misschien toch dat het met het zwanger zijn te maken had.
Ik had ook wat menstruatie krampen daarna dus toen dacht ik, of ik word ongesteld of er is iets anders
Normaal ruik ik ook heel erg sterk en nu is dat veel minder geworden, wat ik heel raar vind haha meestal is dat andersom.
Verder ook veel honger maar weinig zin om te eten, heel erg opgeblazen en last van mijn darmen. Borsten beginnen ook pijn te doen ja de laatste dagen. Ik merk het dus aan alles
Lovely, wat rottig moet dat zijn om dat zo te voelen. Als het dan nu anders was zou je het misschien meer vertrouwen. Ik hoop enorm voor je dat het nu wel blijft plakken!
Hebben jullie al eens gekeken naar het sterrenbeeld van je baby? Die functie hier op je profiel. Echt geweldig om te lezen! Dat maakt het toch wat meer echt want het is nog zo onwerkelijk vind ik allemaal