Januari 2023

Ik heb helemaal nergens last van heel af en toe misselijk en wat gespannen onderbuik en meer niet. Maar dat had ik ook bij mn vorige zwangerschappen (waaarbij uiteindelijk allemaal eindigde met een verlies)

Tikanw, we liepen in het ziekenhuis voor onderzoeken dus de eerste echo is daar ook. Verder ga ik me aanmelden bij een Doula dat past wel bij mij. 
Heb jij de eerste echo nog niet gepland ook dan?
Kwaaltjes klinken wel bekend :) Ik ben (voordat ik wist dat ik zwanger was) een dag ziek geweest, ik dacht buikgriep maar was eigenlijk vooral heel misselijk en mega last van mijn maag. Achteraf denk ik misschien toch dat het met het zwanger zijn te maken had.
Ik had ook wat menstruatie krampen daarna dus toen dacht ik, of ik word ongesteld of er is iets anders :D 
Normaal ruik ik ook heel erg sterk en nu is dat veel minder geworden, wat ik heel raar vind haha meestal is dat andersom. 
Verder ook veel honger maar weinig zin om te eten, heel erg opgeblazen en last van mijn darmen. Borsten beginnen ook pijn te doen ja de laatste dagen. Ik merk het dus aan alles :D 
Lovely, wat rottig moet dat zijn om dat zo te voelen. Als het dan nu anders was zou je het misschien meer vertrouwen. Ik hoop enorm voor je dat het nu wel blijft plakken! 
Hebben jullie al eens gekeken naar het sterrenbeeld van je baby? Die functie hier op je profiel. Echt geweldig om te lezen! Dat maakt het toch wat meer echt want het is nog zo onwerkelijk vind ik allemaal :) 

Hi allemaal,

ik ben rond 6 januari uitgerekend!
Hier zwanger van eerste kindje na een fertiliteitstraject!

Vind het spannend en kijk uit naar de eerste echo!

@IsaV
Nee nog niet gebeld met de verloskundige. Ik krijg waarschijnlijk toch pas een echo tussen de 8 en 9 weken. Dus volgende week maar even aanmelden. Ik ga in ieder geval wel weer bij dezelfde verloskundige als vorige keer. Heel fijn team was dat toen.

Wat vervelend en heftig dat jullie allemaal via ziekenhuis en fertiliteitkliniek zwanger moesten worden.
Zijn jullie beide lang bezig geweest? En veel last met hormonen gehad enz?

Ik raak blijkbaar makkelijk zwanger. Beide zwangerschappen de eerste keer raak. Man schept al op over superzaad? Maar nu moet eerst nog maar alles goed gaan!
Want ik ben volgens veel informatie die ik lees al "wat ouder" en ook nog een stevige dame?

Gefeliciteerd allemaal!
Wij zijn in totaal bijna 2 jaar bezig geweest, dus het valt nog gelukkig reuze mee. Alhoewel het natuurlijk wel 2 slopende jaren waren. We werden namelijk in elk ziekenhuis opgegeven omdat ik in een vervroegde overgang zit. 

Nu is het dan toch gelukt!

De eerste echo heb ik over 2 weekjes. Dan ben ik net geen 7 weken zwanger.

Wauw wat fijn dat het nu gelukt is bij jullie RCBSS! Lijkt me inderdaad een slopende tijd zeg als je in een vervroegde overgang zit. Super spannend ook. Heel naar dat je gewoon 'opgegeven' werd zeg. Waar kon je uiteindelijk wel terecht voor een traject? 
Tikanw, wij zijn uiteindelijk geen traject gestart dus hebben erg veel geluk gehad dat het alsnog spontaan is gelukt na 1,5 jaar :) erg dankbaar voor! Uit de onderzoeken die we hadden gehad bleek alles gewoon goed te zijn. Ik ben ook al wat ouder, 35 inmiddels dus dat kan er ook wel mee te maken hebben natuurlijk.
Wat een geluk dat het bij jullie zo gemakkelijk ging! 

Op 3 April laatste menstruatie gehad, op dag 19 van cyclus een positieve ovulatietest test en vandaag 3 Mei een positieve zwangerschapstest 2 dagen voor NOD. Kon het niet laten om te testen, had dezelfde klachten als bij mijn 1e zwangerschap dus wist eigenlijk al dat ik zwanger was voor de positieve test. Meteen de 1e ronde raak terwijl het bij de 1e 7 maanden duurde. Had niet verwacht dat het zo snel zou lukken!! Ben super blij!!! Volgens mijn berekening 12 Januari uitgerekend van ons 2e kindje. Als alles goed mag gaan?

Terug
Bovenaan