Januari uitgerekend!!

Hey dames,

Ik weet het is nog heel pril maar ik ben nu 4 weken zwanger. Heb net een test gedaan en ja hoor ZWANGER. Ik zal dus 4 Januari uitgerekend zijn. Nog meer meiden die het al weten dat ze zwanger zijn?? We hebben er een dik jaar over gedaan en heb nog een operatie gehad hiervoor omdat ik waarschijnlijk een milde vorm heb van endometriose. Ik ben echt zo blij he!!

liefs

Onwijs gefeliciteerd!! Na zo'n lange tijd mag het ook wel ja! (wat is dat wat je zou hebben dan)
Ik ben nu 7 weken zwanger en in december uitgerekend. Spannend allemaal weer hoor!

groetjes Mellow

Ja, gefeliciteerd!
Ik ben ook in december uitgerekend. Alle "December2009Mama's" wachten op een aparte Mamaclub daarvoor en misschien jij ook al voor Januari2010.
Ik ben zelf net 6 weken en 2 dagen: uitgerekend op 15 december 2009.
Ook al is het pril, geniet er van. Ik wist het ook met precies 4 weken.
Is het je eerste kindje?

Groet,
Tamar

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
geniet ervan!!!
gaat wel snel hoor, nu al januarimoeders.. heb het idee dat ikzelf zo pril zwanger ben... maar ik hoor al bij de oktobermoeders...

ik zou zeggen.... geniet ze...

liefs femster

Misschien wel, misschien niet...
Ik wacht nog even met testen, doe ik over een paar dagen, het is nog een beetje vroeg.
Dus nog even afwachten en misschien mag ik me straks bij je voegen.
Wel erg spannend, heb wel het gevoel dat het raak is namelijk. Ik laat het zodra ik meer weet weten!
Jij natuurlijk: gefeliciteerd!!
Voel je je goed??

Hey Hallo Allemaal,

Dank jullie wel alvast voor de felicitaties. Het is niet onze eerste kindje maar de vierde en tevens de laatste. Maar omdat het maar niet wilde lukken stond ik dus al onder behandeling van de gyn. mede omdat mij man een stukje ouder is. Als ik deze maand niet zwanger zou zijn zouden ze verder kijken ivm verdere behandeling. Maar goed dat hoeft dus niet meer. Ik heb er vanochtend voor de zekerheid nog maar een test van clearblue tegen aan gegooit. En ja daar stond duidelijk Zwanger op. Nu hopen dat alles goed blijft gaan en dan kunnen we gaan genieten.
Verder op wat pijnlijke borsten en wat misselijk af en toe en een toenemende eetlust voel ik me verders prima.

@ linnwood, ik hoop dat jij straks dan ook tot de club mag horen. Wanneer ga jij testen?

Groetjes
Kristel

Goedemorgen!

Sinds woensdagochtend weten wij dat ik ook zwanger ben!!
Gister voor de zekerheid nog maar een keer testen...
En dat na ronde 2!!
En het is zo onwerkelijk allemaal...
Ik lag gistermorgen om half 6 al wakker in mijn bedje en vanochtend ook al omstreeks die tijd...gewoon van de spanning!
Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe lang ik zwanger ben en wanneer ik uitgerekend ben.
Mijn eerste dag van mijn menstruatie was 24 maart en ik heb een gewone cyclus.
Zo tussen 1 en 11 april moet de bevruchting plaats hebben gevonden.
Volgens de site van predictor moet ik nu 31 dagen, dus 5 week zwanger zijn en ben ik eind december uitgerekend.
De clearbleu gaf   2-3 weken zwanger aan.
En een andere site vertelde dat ik begin januarie uitgerekend ben....

Hihihihi.... wie helpt?

Ik vind het in ieder geval super spannend allemaal!!

Liefs Channiël

Hey channiel

Jij bent dan inderdaad eind december uitgerekend meid. Mijn laatste nod was 30 Maart en ik ben 4 Januari uitgerekend. Ik mag 25 Mei al komen voor een Echo. Gefeliciteerd allemaal meiden. Nu lekker genieten

Terug
Bovenaan