Januari uitgerekend!!

@zwanger moedertje, ik heb nog niet zo heel veel klachten. Wel heb ik af en toe last van lichte buikpijn. En mijn borsten zijn al wat groter geworden (ik pas mijn zomerjas al bijna niet meer) en last van zere tepels. Verder nog geen last van misselijkheid.

Ook ik heb een clearblue test gedaan en bij mij gaf hij ook aan 2-3 weken aan en volgens een berekening op internet ben ik 1 januari uitgerekend.

Ik heb a.s vrijdag een afspraak bij de dokter. Kan iemand mij vertellen wat hij doet op zo'n eerste afspraak?

groetjes Sabrina

Hey Sabrieneke

Ga je naar de huisarts? Of ga je al naar de gyn. of verloskundige? Sommige huisartsen geloof ik houden de zwangerschap ook in de gaten maar weet het niet zeker. Dus als je naar de huisarts gaat zou hij alleen nog een test kunnen doen waarschijnlijk en stuurt je dan door naar de verloskundige of   gyneacoloog.

Ik heb maar een afspraak gemaakt bij de huisarts. Had ik ook zelf een afspraak kunnen maken bij een verloskundige? Ik dacht dat de huisarts mij moet doorverwijzen. Nou ja ik ga vrijdag gewoon en ik zie het wel.

Sabrieneke,

Je had inderdaad zelf contact kunnen leggen met de VK. Ik stond onder behandeling van de Gyneacoloog dus die heb ik gelijk gebeld en nu mag 25 Mei voor de 1e echo komen.

@ Linnwood
En weet je al wat meer meid? Ben benieuwd?

hallo dames!

Ik ben Emma 24 jaar en net zwanger van de tweede ! 5 januari 2010
Ik ben al trotse mama van mijn zoontje die net een jaar is geworden!

Tijdens de zwangerschap van hem zat ik ook op JG forum maar daar had je de aparte rubriek voor april moeder bijv...ik ben een beetje bang dat ik nu het overzicht kwijt ga raken

liefs Emma

Hoi Emma en Marijke,
gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

@zwangermoedertje, ik heb geen idee hoe ik bij een vk terecht moet komen (en welke),
op de bijsluiter van de test stond dat ik contact op moet nemen met de huisarts.
Ik ga er vrijdag gewoon naar toe en dan hoor ik het wel. Het is de eerste he, dus
allemaal nieuw voor mij. Dus ik zal wel soms wel het een en ander aan je vragen.

@marijke, is het voor jou ook de eerste? En heb jij al last van kwaaltjes?

groetjes Sabrina

Terug
Bovenaan