Januari uitgerekend!!

Hoi,
Ik heb getest: negatief..
Mijn laatste menstruatie was 28 mrt. (cyclusduur is wat wisselend)  Dus was ook erg vroeg met testen, maar wil zo graag duidelijkheid en niet meer die onzekerheid (ivm mijn buikpijn, al 2 weken).
Dus nu maar even een paar dagen inhouden en dan nog eens testen.
En mocht ik wel ongesteld worden dan moet ik maar eens naar de dokter ivm die buikpijn, vervelend hoor, maakt me zo onzeker..

quote: linnwood reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-04-2009 23:11:01'));

Hoi,
Ik heb getest: negatief..
Mijn laatste menstruatie was 28 mrt. (cyclusduur is wat wisselend)  Dus was ook erg vroeg met testen, maar wil zo graag duidelijkheid en niet meer die onzekerheid (ivm mijn buikpijn, al 2 weken).
Dus nu maar even een paar dagen inhouden en dan nog eens testen.
En mocht ik wel ongesteld worden dan moet ik maar eens naar de dokter ivm die buikpijn, vervelend hoor, maakt me zo onzeker..

Hey Linnwood,

Wat naar dat je zo`n buikpijn heb. Je bent dus in principe wel overtijd? Ik heb af en toe ook buikpijn dus ik twijfelde ook eerst. Maar na 3 positieve testen in me handen te hebben gehad kan ik er niet meer omheen. Welke testen gebruik jij dan? Ik hoop het zo voor je he dat je toch zwanger mag zijn.

Liefs
Kristel

Hoi allemaal,

ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben. Ik ben echt super blij.
Mijn laatste NOD was 28 maart, dus als het goed is ben ik 1 of 2 januari uitgerekend.

groetjes Sabrina

Hey Sabrieneke

Gefeliciteerd meid en welkom tot de club van Januari mama`s. Wat is het nog onwerkelijk he? Ik hoop dat er binnekort meer moeders zich aan mogen melden hier

Hoi zwanger moedertje,

jij ook gefeliciteerd natuurlijk!! Het is echt heel onwerkelijk ja. Het is ook de eerste voor ons, dus het is allemaal nog zo nieuw. Ik kon mij ook moeilijk concentreren vandaag op het werk. Heb jij al last van wat kwaaltjes?

groetjes Sabrina

Hoi, ik heb met een kruidvat test getest, die schijnen wel goed te zijn.
Ik heb er nog 1 dus ga morgen of overmorgen weer testen.
Ik ben wel 'zo ongeveer' overtijd, maar het is dus wel wisselend bij mij en dan moet je uitgaan van je langste cyclus, dus ja, dan moet ik nog een paar dagen maximaal wachten. Maar vanwege de buikpijn en pijnlijke borsten en gevoelige darmen heb ik het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Ik heb al een zoontje, dus zou mijn tweede zwangerschap zijn. Maar bij die vorige zwangerschap heb ik na wat vermoedens getest en direct positief, dus dit onzekere ken ik niet echt..
Ik merk ook dat ik er zoveel mee bezig ben.. pfff

@ linnwood, probeer anders die van clearblue die nieuwe eens als je echt het gevoel hebt dat je zwanger bent. Die test heel nauwkeurig en tot 4 dagen voor de NOD. Heb ik ook gedaan. Laat je het wel horen als je wat meer weet?

@ Sabrieneke ik heb al wel last van kwaaltjes zoals heel snel moe, misselijkheid, eetlust en zeer pijnlijke borsten. En jij ook al kwaaltjes?

@channiel

Hoe is het met jouw nu dan? Ik las jouw verhaaltje net nog eens en zag dat de cleuarblue 2-3 weken aangaf dat gaf die bij mij ook aan en dat betekend vanaf de bevruchting he dus waarschijnlijk ben je dan toch begin Januari uitgerekend. Heb jij al de verloskundige of Gyn gebeld?

Terug
Bovenaan