Januari uitgerekend!!

Hey meiden,

Het is wel leuk ja...de groep word steeds groter.
Zoveel verbondenheid...mooi om te zien..

Zal nog even wat over mezelf vertellen, ben 30 jaar en verpleegkundige...en dit word ons 1e kindje, en makt ons niet uit of het een jongen of meisje word.
Allebei hebben leuke dingen.

Verder voel ik me goed,moeheid begint nu wel te komen, en brandend maagzuur.
En verder had ik gisteren en vandaag nog iets licht bruine afscheiding, niet veel.

Weet iemand of dit kwaad kan? Probeer me er niet te druk over te maken,want dat ik ook weer niet goed.
Iedereen een fijne zondag....

Hoi meiden,

Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik maak me super zorgen en wil het er hier niet met te veel mensen over hebben met de angst dat ze allemaal paniekerig gaan worden..
Sinds donderdag heb ik licht bloedverlies. Geen buikpijn, niet als een ongesteldheid. Gewoon na het plassen bij het afvegen bloedverlies. Nu dus al de vierde dag.
Dan heb ik er bijna een hele dag geen last van en dan s avonds weer en da\n weer wat meer, maar geen stolsels, geen buikpijn alleen veel stress.

Heb de vk gebeld, die wil nog niks doen omdat ik maar zeven weken en 1 dag zwanger ben en die wil afwachten en ik word helemaal gek!!!
Morgen hebben we opnieuw contact en misschien een echo als de vk die dat kan wil doen. Anders zit ik dus nog langer in de stress!! Ik baal ontzettend en zit in de stress. Heeft iemand ooit hier last van gehad of kan iemand mij vertellen wat ik moet??

MVF, wat ontzettend rot voor je!
Wat ik zo hier en daar lees, is dat het in principe met oud bloed geen kwaad kan.
Met helder bloed is het vervelender. Helaas zijn er in alle gevallen uitzonderingen.
Met oud bloed KAN het ook fout zijn en met helder bloed KAN het ook goed gaan.
Het blijft dus denk ik onzeker.
Wat we alleen kunnen duimen voor je is dat je morgen terecht kunt voor een echo en je gerustgesteld wordt!
Het blijft een spannende periode voor iedereen he...

Veel succes en probeer niet al te veel te piekeren (makkelijk gezegd...I know...

Hoi dames,

Hier komt morgen de mevrouw van moeders voor moeders langs!!! Spannend. Vorige keer heb ik uiteindelijk de miskraam gekregen op de dag dat ze eerst zou langskomen. Gelukkig had ik toen van te voren al gebeld dat ze beter niet kon komen omdat ik al 1,5 week bloed verloor. Maar vind het toch superspannend.

MVF Hoop dat het voor jou allemaal goed afloopt. Als ze nog geen echo willen doen zou ik gewoon zelf even het ziekenhuis bellen. Ze hebben voor mij toen ook een echo geregeld, voor mij was het helaas foute boel. Maar heel veel vrouwen hebben bloedverlies in de eerste maanden van de zwangerschap. Mijn collega is zelfs nog 3 keer ongesteld geweest toen ze al zwanger was.

Liefs Jen

zwanger2be en MVF1987,
lichtbruine afscheiding.........Ik zou het echt niet weten. Heb inmiddels al vrij vaak gehoord dat het geen kwaad kan. Kan me wel voorstellen dat je het niet fijn vindt. Maar zoals geloof ik al eerder gezegd hier ergens; het kan fout gaan met wat (oud)bloedverlies maar het gaat ook heel vaak juist goed ondanks helder bloedverlies. He bah vervelend voor jullie deze onzekerheid! Heb zelf nooit bloedverlies gehad maar ik heb echt heel vaak gehoord dat er veel vrouwen de eerste maanden wat bloed verliezen. Als jullie je zorgen maken, zou ik toch gewoon vragen om een echo hoor. Met 7 weken kunnen ze in principe al wat zien dus ik snap niet dat ze daar moeilijk over doen.
MVF1987, als je morgen contact hebt met de vk zou ik gewoon zeggen dat je het niet meer houdt van de spanning en dat je heeeeeeeel graag een echo wilt. Sterkte!!!

Jen,
morgen dus moeders voor moeders bij je langs. Waar ga jij je urine in doen?

xxx Tara

Zwanger to be & mvf Wat vervelend voor jullie zeg!!! Kan me voor stellen dat jullie helemaal gek worden van die onzekerheid. Ik heb gelukkig gen eens bloed verlies maar dat is ook het gene wat ik wel 100 keer per dag check!! ik zou morgen gewoon weer bellen en aan dringen op een echo zodat je weet waat je aan toe bent. Sterss in je zwangerschap is ook niet goed!!! succes en laten jullie het nog even weten??

Bij mij komt ook morgen moeders voor moeders langs!! Ik heb de beker al klaar staan anders vergeet ik het morgen misschien. Toch wel weer spannend wel weer een test morgen stel je voor dat er maar 1 streep komt te staan...... moet er niet aan denken!!! weet je al wat voor kado je morgen gaat kiezen?? ze komt bij mij pas om half 3 eerst nog een halve dag zenuwachtig wezen  

succes allemaal meiden!!!!!

natas

Wat goed dat er zo veel dames meedoen aan moeders voor moeders. Ik durf me echt nog niet op te geven ben als de dood dat iemand de flessen ziet staan. Ik wil echt nog niet dat anderen weten dat ik zwanger ben. Het kan hier bijna echt niet onopgemerkt. De flessen worden aan de deur gehaald en staan dus praktisch op straat. Ik weet niet of ik nog mee kan doen na de echo omdat ik niet precies weet hoever ik ben. Zal dinsdag eens met de vk bellen voor een afspraak. Ik ben erg benieuwd, want we zullen hier flink moeten gaan verbouwen voor de beeb er is.

Sandra24, Ik had een cyclus van 37 of 38 dagen. Ik slikte clomid 150mg omdat ik geen eisprong had. Ik liep dus bij de gynaecoloog in het ziekenhuis, morgen ga ik eens bellen wanneer ik lang kan komen voor eventueel een echo.
Ben wel benieuwd.
Hoe gaat het met jou nu.

Tara, Nee meid het klopt niet dat ik een miskraam heb gehad. Gelukkig niet.
Maar ben nu voor de eerste keer zwanger. Ik ben als het goed is rond 22 januari uitgerekend.
Zelf ben ik 29 janauri jarig. Wel dicht op elkaar he.
Ik kan het nu eindelijk bevatten doordat ik meer zwangerschapskwaaltjes heb. Moe, lichtelijk misselijk, gevoelige borsten, super vaak plassen, last van mijn buik, soort van menstruatie gevoel.
En jij.

Hopen dat de eerste drie maanden snel om zijn he.

Groetjes van Patries,

Terug
Bovenaan