Januari uitgerekend!!

Patries,
gelukkig heb je geen miskraam gehad. Dan "ken" ik je van het zwangerworden-forum en elke maand die lijst wie wanneer de nod had. Je naam kwam me meteen bekend voor. Wat fijn dat je nu eindelijk zwanger bent. Lukte dat snel toen je met die Clomid begon?
Mijn kwalen.......erg moe, inderdaad ook af en toe klein beetje menstruatie-gevoel en ik ben echt heeeeeeel erg chagrijnig. Erg he? Maar ik kan er niets aan doen.
Misselijk ben ik eigenlijk nog nooit geweest in de zwangerschappen.

Natas,
ook jij morgen mvm op bezoek dus. Ik denk dat ik zelf voordat ze komt gewoon nog een test doe ha ha ha ha. Ik heb er toch nog 2 liggen.

Jente2,
die kratten staan hier niet voor de deur maar we moeten ze zelf halen en wegbrengen. Dat scheelt wel. Maar dan nog.......moet ik niet net iemand tegenkomen als ik die kratten haal.

Groetjes  Tara

@Marieke en Kids: Leuke namen, Milan en Indy!
SPannend ook he, als er een tijdje tussen zit. Mijn zoontje is 6 jaar dus echt wel weer een tijdje terug!

@Patje1981: Ik heb precies dezelfde 'klachten': misselijk maar niet te erg, moe en zeurende menstruatiepijn. Niet heel vervelend en net een beetje een gevoel om te denken 'oh ja, er was wat ':)

@Zwangermoedertje: jeetje, al positiebroeken aan?! Hoever ben jij nu eigenlijk dan?
Moeilijk als nog niet iedereen eht weet he...

@Taralientje: ik ga me bij het eerste bezoek in het ziekenhuis maar gewoon laten inlichten over de combinatietest. Eerst maar eens de echo afwachten.
Hebben jullie maar één groep op het KDV? Of zitten je kinderen in de andere groep?
Mijn zoontje zit ook bij mij op school, maar ik zou hem niet in de klas willen hebben...
Hoe is het met je ballenbak thuis?
Ik was ook sjaggo. Had gisteren visite...vrienden met 2 kinderen...was er echt ee nbeetje klaar mee. Wilde het liefst gewoon met een boekje op de bank...in mijn badjas. Heerlijk...beetje huismussen...
Over jouw vraag naar Jen, waar zij de urine in ging doen...dit dilemma had ik ook.
Kon uiteindelijk alleen maar een klein tupperware doosje van mijn zoontje vinden...heb dat daarna meteen weggegooid trouwens.

@knutseljuffie: morgen is het dus zover met MvM...spannend!
Ik word intussen echt helemaal misselijk van die lucht van die blauwe kannen als ik heb geplast...bah!!!

@hoff: Ik had precies hetzelfde angstige gevoel van de week met de test van MvM. Het zal maar gebeuren...dat er één streep staat!
Toen ik dat tegen die vrouw zei moest ze lachen en zei ze dat ze dat bijna altijd hoorde! Dus we zijn best normaal.

@Jente2: wij hebben een poort achter ons huis en ik heb afgesproken dat ze het daar op kan halen. Dan zet mijn man het sochtends (in plastic tasje) neer.
Gisteren had ik visite en dan moet je er wel aan denken de kannen ook weg te halen.
Best lastig hoor...wat nou als je onverwachts bezoek krijgt.
Ze staan nu maar boven op de wc, maar als er wel eens vrienden komen eten en de kids gaan boven bij ons even naar bed...dan zouden ze ze ook kunnen zien.
Je kunt bijv ook afspreken om de kannen de eerste paar weken weg te brengen op speciale plekken...

@iedereen: zitten jullie ook alleen maar te dromen over hoe het zal zijn...en hoe je het kinderkamertje in kan richten? Kan niet wachten tot het 'echt' gaat worden...als de hele wereld het mag weten en het min of meer veilig (je weet het immers nooit) is om spullen te kopen. Denk dat ik helemaal ga doorslaan!

Werk ze morgen!

Hoi Tara en de andrer dames natuurlijk,

Ik heb vorig jaar vanaf februari ook meegedaan met MvM, toen had ik het in een schoon jampotje opgevangen. Ik kreeg toen bij de intake alsnog een MvM potje, dus bij mij gaat het dit jaar netjes in het daarvoor bestemde potje. Toch handig als je 2 kinders dicht op elkaar krijgt     Wat wel een groot nadeel is is dat mn melkproductie alweer op gang is Ik gaf nog borstvoeding toen ik zwanger werd en het is welgeteld 1 week gestopt de productie en het begint nu alweer te druppelen, maar mn zoon wil niet meer. Hopen dat het een beetje binnen de perken blijft en dat ik niet mn hele zwangerschap lek.

@ de dames die bang zijn dat iemand de kratten herkent. Mijn buren hebben al die tijd gedacht dat er bij mij melk werd bezorgt Ze vroegen er naar toen er opeens geen kratten meer werden bezorgd. Ik zette ze trouwens gewoon naast het schuurtje.

Liefs Jen

Oh en zwanger moedertje,

Ik heb hier ook al het gevoel dat mn broeken te strak zitten. Dat terwijl ik van de misselijkheid al 5 kilo ben afgevallen. Ik red het gelukkig nog wel met een elastiekje tussen mn knoop en knoopsgat.Bij mijn eerste liep ik ook al met 10/12 weken in een zwangerschapsbroek en heb nu alvast weer alles van zolder gehaald en gewassen. Ben benieuwd hoe lang ik het nu nog ga redden in een gewone broek.

Liefs Jen

hoi hoi

ik heb een vraagje: toen ik bijna een week overtijd was heb ik een digitale test gedaan van clearbleu, daar kwam op te staan: zwanger 1-2.. ik vond dat toen al vreemd, dat zal toch 2-3 moeten zijn? kan het dan zijn dat ik niet genoeg hormonen aanmaak?

t zal vast allemaal wel meevallen, maar k maak me dr toch een beetje zorgen om..

liefs shari

Hoi meiden,

Ik vind het echt super dat ik nu op het forum zwanger zijn mag kletsen. Wie had dat ooit gedacht. Zo'n gek idee he!
Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, ik kan 17juni terecht voor een eerste echo bij de gynaecoloog. Duurt nog zo lang voor mijn gevoel, maar voor je het weet is het zover.

Tara: Ja, inderdaad wij kennen elkaar van het zwanger worden forum.
Ik ben na vier keer clomid 150mg, is het maximale zwanger geworden. Daarvoor heb ik eerst 1x 50mg gehad, daarna 2x 100mg, maar die sloegen allemaal niet aan.
Dus uiteindelijk 150mg en nu dus zwanger! Ik had als deze poging niet raak was geweest terug gemoeten na drie keer naar het ziekenhuis. Gelukkig is dat nu niet nodig.
Hoever ben jij nu in de zwangerschap?

missdreamer34: Dezelfde klachten. Ja, het valt mee he. Het is inderdaad zo dat je er dan aan herinnert wordt dat je zwanger bent.
Ik moet zeggen dat 's avonds vaak bij mij de buikpijn en rugpijn iets meer wordt.
Overdag voel ik me iets meer misselijk.
Ach ja, heb het er allemaal wel voor over. Ben al zo blij dat het gelukt is om zwanger te worden omdat ik eigenlijk al 1,5 jaar bezig was en ook al in de medische molen liep.
Ik hoop nu dat het snel juni is, ben zo benieuwd naar die eerste echo!

Fijne dag allemaal!

Groetjes van Patries.

zo hallo allemaal.

vandaag heb ik bloed geprikt. jonge jonge die meid kon echt niet prikken!!! ze heeft wel drie keer mis geprikt!! vreselijk. nu moet ik ook zeggen ik vind het prikken vreselijk!!!! maar ja het is voor een goed doel he? en de plasjes voor mvm zijn weer begonnen!! stinken jeetje maar ja het is voor een goed doel. verder gaat hier alles goed en bij jullie allemaal? ik reageer niet veel op berichtjes maar ik lees wel alles hoor. hebben jullie ook zo weinig puf in alles? heb manlief beloofd vandaag te poetsen enzo maar kom er maar niet aan toe lig liever op de bank!! moet namelijk ook nog werken vanavond tot 22.30!!! en dan heb ik smorgens ook nog ons zoontje van 20maanden dus ben echt kapot vanavond.

groetjes inge

Hallo,

Ik heb 3 juni mijn eerste echo en 11 juni mijn eerste afspraak bij de verloskundige.

Zo nu en dan heb ik vlagen van misselijkheid en ik ben ontzettend moe.
Als ik thuis ben ga ik ook tegelijk met mijn zoontje naar bed, zodat ik even kan rusten en 's avonds lig ik er ook niet laat in. Daarnaast heb ik het ook regelmatig erg koud.

Groetjes JMAK

Terug
Bovenaan