@ iedereen: Ook ik voel me moe niet normaal!
Vond het altijd zo overdreven als ik die boekjes las wat de verschijnselen met 6,7 of 8 weken waren. Dan dacht ik kom op, niet zo aanstellen. Maar aan het eind van de dag ben ik ook niks meer waard hoor! Kom 's ochtends slecht uit bed, misselijk, hangerig..bah!
Maar ach, het hoort erbij en zo is het nog makkelijk vol te houden. Ik hoor wel eens dramaverhalen van vriendinnen die de eerste 16 weken kotsend hebben doorgebracht. Dan liever dit!!
@hoff: het is een spannende periode he. Zo onwerkelijk en ontastbaar nog. Die onzekerheid herken ik ook zeker hoor! Ik heb ook volgende week een echo...reuze spannend! Leuk dat je al wat hebt gekocht...ik ben ook stiekem aan het kijken steeds. En dan zegt mijn zoontje 'wat ga je kopen mam' en dan verzin ik een snel een smoesje over een cadeautje kijken voor de zwangere buurvrouw
@Triesje: sterkte voor jou, want ook al gaat alles goed het zal ongetwijfeld spannend voor je worden! Ben je nu wel extra onder controle of niet? Je klinkt in elk geval positief en dat is denk ik ook een goede instelling
@ Tara: je hebt er maar een dagtaak aan met het lijst'je he!
Dus jij bent ook zo moe! Ach, we moeten ons maar extra in de watten laten leggen...vind je niet???
@ JIG en Fdiwa : welkom hier!
@Sjari: Ik heb ook menstruatiepijn hoor! Had dat met mijn eerste ook. Dat hoort er schijnbaar allemaal bij. Je baarmoeder en rest van je lichaam is zich juist in deze periode aan het voorbereiden. Ik was ook vergeten hoe heftig en hevig het allemaal voelde...voor mijn gevoel was het in deze eerste periode bijna nog niet merkbaar, maar toen las ik mijn zwangerschapsdagboek door en las ik dat het toen dus toch ook wel zo was.Voor jou dus even extra spannend. Sterkte met 'wachten'...maar ik las dat je al over die tijd heen was dat het vorige keer misging toch? Blijf positief! (makkelijk gezegd...i know...)
@ Trieske: Daar ben ik ook zo benieuwd naar: hoe mijn zoontje gaat reageren. Toen ik het laatst terloops aankaarte, hoe zal je het vinden als je nog een broertje of zusje zal krijgen...zei hij... niet leuk, dan maakt die mijn speelgoed kapot. Nou, lekker is dat dan
@ Mvestje: Leuk idee met dat tshirt. Zo wil ik het ook gaan doen.
Iets van 'wat stoer, ik word grote broer' of zo. Leuk!
@MVF1986: he, fijn..dus het was goed! Wat zul je opgelucht zijn!
Gaaf hoor.
@Floor1982: wat gaaf ...een kloppend hartje! Kan me helemaal voorstellen dat dat een emotioneel moment is. Heerlijk!
@knutseljuffie: wat raar, dus je mag niet mee doen. Bij mij vroeg ze het inderdaad ook over de bloedtransfusie. Raar hoor! Nou ja, je hebt je best gedaan...het scheelt een hoop gedoe met die kannen he. Ik had alles buiten gezet en ze kwamen het niet halen. Dus nu zit ik met al die troep haha..
Nou dames hier laat ik het even bij...sorry als ik iemand vergeet.
Ik ga op de bank met wat lekkers...ik zeg ik heb het verdiend!