@ Peetje, wat onwijs shit meis, heel veel sterkte!!!!
@ Taralientje: Ik heb ook al een buikje, nu is dat lastig he als nog niemand het mag weten. Lang leve de tuniekjes met een legging eronder...dan valt het nog niet zo heel erg op.
Ok, nu snap ik het van het forum...wist niet dat je verschillende onderwerpen aan kon maken daar. Dacht dat het net als hier was...dan zou het niet zoveel uitmaken. Ik zal ook nog wel even mailen, maar ik denk dat ze er op de een of andere manier niet zijn of niemand deze site in beheer heeft.
Met mijn vermoeidheid gaat het eigenlijk weer ietsje beter. De misselijkheid bij vlagen blijft, maar overgeven is er gelukkig (nog) niet bij. Zo is het prima te doen!
Wat ik wel blijf houden, is menstruatiepijn. Gevoel van je banden zegmaar.
Maar ach,dat hoort er bij. Donderdag echo...ik ben erg benieuwd!
Ik lees dat het bij jou met 17 weken mis ging. Jeetje, wat heftig.
Toevallig had ik het er met mijn man over, zo van wanneer vertellen we het. De magische grens van 12 weken heeft dus niet eens zo heel veel zin...
@ Samara: welkom hier! Spannende situatie voor jou begrijp ik dus. Met 8 weken een echo lijkt mij ook beter. Ik mocht ook al met 6 weken maar had zelf ook zoiets van wacht nog maar heel even.
@ knutseljuffie: leuk, jij ook al een klein buikje lees ik. Ik ook hoor! Hoewel mijn man dat niet ziet, haha.. Misschien zit het wel tussen mijn oren!
Maar goed, broeken zitten ook strakker mara het is nog wel goed te doen hoor.
Nu heb ik normaal helemaal geen buik, dus dan valt het ook wel eerder op.
Leuk dat je al positiekleren hebt gekocht. Heb je niks meer liggen dan? Jij bent toch niet zo heel lang geleden bevallen

Ik heb alles weggedaan...dat is al 6 jaar geleden voor mij!
@ iedereen: ik kon me vandaag niet meer inhouden met het winkelen, heb zo'n schattig tutdoekje gekocht met van die labeltjes eraan. Heerlijk zach...ik stond er mee in mijn handen en mijn man zei 'koop joh...helemaal leuk!'
En een schattig rompertje...kon het niet laten!
Later meer, visite staat voor de deur!