Trieske, het is toch wat he...met die onzekerheden bij ons allemaal.
Iedereen kampt wel een beetje met hetzelfde. Aan de ene kant fijn voor ons allemaal, lekker met elkaar er over praten en eht van je afschrijven, aan de andere kant
geeft ook dat geen garanties. We kunnen alleen maar wachten!
Maartje, goed dat alles er nu goed uitzag! Dat is weer een mijlpaal in elk geval.
Stapje voor stapje komen we er zo allemaal wel.
Wat betreft het wel of niet vertellen aan je kind; ik zit in een soortgelijke situatie.
Mijn zoontje is ook 6 en zit bovendien ook nog op de school waar ik lesgeef. Dus kan ik het hem niet vertellen. Van een kind van 6 kan ik niet verwachten dat hij zijn mond houdt. Dus weten 3 vriendinnen het van me, mijn moeder en 2 collega's.
Zodra ik donderdag de echo heb gehad ga ik kijken of ik het al ga vertellen of even wacht. Tot zover heb ik er dus in elk geval voor gekozen om het nog niet aan zoveel mensen te vertellen...ivm mijn zoontje. Komt vanzelf wel! (al is het moeilijk hoor...je mond houden!!!)
Tara, volgens mij neemt de kans op een meerling toe inderdaad. Dus je weet niet he

Over migraine, zo ernstig heb ik het niet, maar ben altijd wel hoofdpijngevoelig en heb al 2 dagen knallende koppijn!!! Vorige keer ook sterretjes en misselijk dus het grenst wel aan migraine denk ik.
Ik durf niks te slikken wat betreft pijnstillers...dat maakt het nu wel lastig.
Weten jullie wat je wel en niet kan slikken???
Melina, dat scheelt denk ik bij welke verloskundige of gyn. je bent.
Door mijn vorige zwangerschap ben ik medisch en ik denk dat je in het ziekenhuis makkelijker een vroege echo krijgt. Hoewel, met mijn vorige zwangerschap kreeg ik hem ook al met 7 weken volgens mij. Nu mocht ik ook al met 6 weken, maar ik vind het zelf prettiger met 8 weken. Als je hem met 6 weken al krijgt, zou ik daarna toch weer in de rats zitten. Vanaf 8 weken neemt de kans op een miskraam weer iets af heb ik gehoord. Het blijft lastig...
Patje1981/Patries, dat blijft moeilijk denk ik , die afscheiding. Overal hoor en lees je hetzelfde; het kan goed zijn het kan slecht zijn. Dus echt helpen kunnen we je hier niet. Behalve dat we je onzekerheden lezen en je proberen op te beuren

We zullen het echt moeten afwachten!!!
Mvestje, heb je je dag overleefd voor de klas? Welke groep heb je?
Ik ben ook van plan om het over zo'n twee weken tijdens de jaarvergadering te vertellen. Als we maar niet bij elkaar o pschool zitten, haha...dat zou nog eens toeval zijn. Welke provincie geef jij les?
Dames, ik ga maar eens koken. Broccoli en aardappeltjes met een sateetje die nog va nde bbq was. GElukkig is de misselijkheid over en heb ik OVERAL trek in. Daar komen de kilo's (nee hoor, vanmorgen was de weegschaal nog wel mijn vriend....

)