Januari uitgerekend!!

Greet,
gefeliciteerd met jullie 3e wonder!! Hoe voel je je?

missdreamer34,
je mag echt alleen paracetamol. Je mag er eventueel wel 2 per keer nemen. Als ik migraine heb, helpt dat echt totaal niet. Maar als ik "gewone" hoofdpijn helpt dat vaak wel. Normaal gebruik ik immigran (summatriptan ofzo) maar dat mag natuurlijk weer niet als je zwanger bent.
Fijn trouwens dat je niet meer zo misselijk bent. Ben je daardoor veel afgevallen? Ik ben al 2 kilo aangekomen. Maar ja, ik ben dan ook niet misselijk maar heb juist de hele dag ontzettend veel honger!!!!

Patje1981,
normaal heb ik inderdaad ook alleen migraine rond mijn menstruatie. En dus als ik net zwanger ben. Heb het tot nu toe alle keren nog gehad zo in de 1e 2/3 maanden. Daarna heb ik er gelukkig geen last meer van gedurende de zwangerschap. Misschien nog 1x rond de 16 weken. Ben blijkbaar erg gevoelig voor de hormoonverandering. Maar fijn dat jij het nu in ieder geval niet hebt.

Nou, ik ga lekker op de bank tv kijken.

xxx Tara

Tara, ik werd vanmorgen weer met knallende koppijn wakker dus heb maar een
paracetamol genomen inderdaad. Niet dat het veel helpt  maar goed.
En ik ben niet afgevallen hoor. Ik weeg normaal altijd zo rond de 54/55 en sinds ik met de pil gestopt ben (jaar terug) weeg ik 57 kilo. Dat was bij mijn eerste zwangerschap ook. En sinds ik zwanger ben zit er 1 kilo aan.
Ik merk wel dat mijn buik nu meer opzet. Alsof het allemaal al opgerekt is met de eerste en het nu makkelijker gaat. Dus ik ben erg benieuwd!
Wat zijn jullie ervaringen daarmee...zijn jullie van de tweede ook dikker nu?

hoi hoi,

met de tweede dikker??? JA!!!!!!!!!!!!!!! ik kon met 5weken al weer mijn zwangerschapskleren uit de kast halen. dit omdat ik een hele opgezette buik heb. collega's en clienten hebben het allemaal al geraden en ja houd het dan maar geheim dat kan ik dus niet. maar ja nog maar drie weken tot de eerste echo!!! spannend.

groetejes inge (mama van bob)

Hey allemaal,

Ben ik even weer, gisteren heb ik een miskraam gehad....had al een paar dagen bruinige afscheiding en gisteren zat er ook bloed bij. Ik had verder geen krampen ofzo, daarom vermoede ik ook niets.
Dus direct huisarts gebeld en die heeft een inwendige echo gedaan en daaruit bleek helaas  dat het vruchtje was afgestoten.
We waren bijna 8 weken zwanger...
Erg verdrietig, maar we blijven positief voor  een eventuele  volgende x.

Ik wens iedereen heel veel plezier en succes met de zwangerschappen en misschien spreken we elkaar nog eens bij een ander forum.

hoi hoi,

morgen voor de eerste echo.. en ik ben zoooo bang.. slaap al een paar nachten slecht..natuurlijk weet ik wel dat t beide kanten op kan gaan..maar ik heb mezelf zo gek zitten maken de afgelopen dagen dat ik nu het gevoel heb dat t niet goed is.. ik heb geen bloedverlies of zo..maar op het moment ook zo goed als geen zwangerschapskwaaltjes.. morgen rond deze tijd weet ik het.. maar ik ben bang dat deze dag voorbij gaat kruipen..

kent iemand dit gevoel ook?

liefs shari

Hoi meiden,

zwanger2be: He meid, wil jullie ongelofelijk veel sterkte wensen!!
Ik hoop dat je goede steun vind bij elkaar.

Met mij gaat het wel goed.
Gister had ik heel iets bruine afscheiding. Alleen bij het afvegen, niet bij het plassen of zo.
En nu vandaag niks meer. Ben nog wel onzeker, maar denk toch dat het echt met innestelling te maken had.
Ben vandaag 5 weken en 5 dagen. Ik hoop zo dat het snel 17 juni is en ik mijn eerste echo heb. Wat duurt dat nog lang zeg!!
Maar veel geduld en afwachten. Veel leuke dingen doen dan gaat de week snel voorbij.

Hoe is het met alle andere meiden??

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan