Januari uitgerekend!!

hey bregtsje
leuk hoor zwanger gefeliciteerd. andere ook hoor.
dat van doof ken ik iets of tenminste ik had eerst wat last van me oren soms net of ze ineens dicht gingen.
nu last van af en toe wat misselijk geen eetlust en veel moe.
het schema dat er is is goed overzichtelijk, maar naar mijn idee ook een tikje somber ? !
zullen we het niet aanpassen in meer kleur ??????
zo niet is ook oke hoor.
niet boos worden hoor dat ik er even zo over denk

als ik zit vooral s avonds tijdens het eten kan ik ook echt wel mijn knoop los doen.
zelfs nu al wel bijna het buikje begint dus echt met groeien.
groetjes van mij

Hoi,
Ik heb al lang niet meer gereageerd, maar gisteren hebben we de echo gehad. Hij was goed. Hartje klopte, al moest ik even kijken of ik het wel kon zien. De echo was erg wazig. Kindje ligt achterin terwijl onze dochter voorin lag en wij toen echt een superduidelijke echo hadden. Maar goed, berekeningen klopte, hartje kloptje dus het zit allemaal goed. Nu over 4 weken weer naar de vk.

Verder nog steeds misselijk, gisteren voor het eerst echt overgegeven. Ik kan het meestal wel tegenhouden, maar gisteren toch echt niet. Ook nog gruweliijk moe. Maar ja, je moet er iets voor over hebben.

Morgen gaan we het aan onze vrienden vertellen. Leuk
Dinsdag aan mijn kinders in de klas en woensdag op de studiedag aan mijn collega's

Hoi dames,

Hoe is het hier??

@shari, wat vreselijk dat het alweer mis is gegaan!! Gaan ze nu ook onderzoeken hoe het komt?? Hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt en dat je snel een goede zwangerschap hebt!!

@zwangermoedertje, ik heb via de huisarts pilletjes gekregen, heb ze 3 dagen gebruikt en ben nu weer gestopt. Liever misselijk dat die pillen voor mij!!! Ik was er haal erg stoned van, wazig, duizelig, functioneerde gewoon niet goed meer!
Ze heten emesafene, hoop dat ze voor jou wel werken!! Gewoon even langs de dokter dus!!

@ allemaal. Nu bijna 8 weken zwanger en ga het al wel op mn werk vertellen, in ieder geval aan mn bazen, Werk in het onderwijs en ze zijn druk bezig met de planning van volgend jaar. Ik zou mn collega vervangen tijdens haar zwangerschaps verlof, maar dat overlapt straks, dus zal ik haar niet kunnen vervanger en moeten ze dus iemand anders zoeken. Ook mentorschap zit er niet in voor mij aankomend jaar, dus ook daar moeten ze iemand anders voor zoeken.
Zitten jullie ook met dit soort probleempjes??

Liefs Jen

Shari, wat ontzettend sneu dat je weer zon teleurstelling moet verwerken. Heel veel sterkte.

Ik zit ook wel met een klein logistiek probleempje op mijn werk. Ik ben een projectcoordinator zonder directe collega's, een hele solistische functie. Ik heb straks echt geen idee wie mij straks moet vervangen. En ik denk dat ik na mijn verlof er extra tijd aan vastplak, omdat ik de vorige 2 keer BI had en dat nu eigenlijk weer   verwacht. En dan heb je die extra tijd gewoon nodig. Verder heb ik net een nieuwe baas, dus dat is ook een lekkere binnenkomer; leuk met je kennis te maken, maar tot later.

Ik heb het trouwens nog niet aan haar verteld; ik ben nu 8 weken en ga volgende week 3 weken met vakantie. Daarna heb ik een echo en dan wil ik het vertellen. Als ze het voor die tijd niet raden; want mijn buik begint nu al te groeien. Maar ja, het is dan ook de derde.

groejtes
greet

@ Shari: heel veel sterkte gewenst! Wat ontzettend rot voor jullie. Ik hoop dat je deze periode snel achter je kunt laten.

Ook ik zit wel een beetje met mijn werk in m'n maag. Ik werk als interimmer en heb een jaarcontract. Dat contract loopt 1 december af, precies op het moment dat mijn verlof in gaat. Ik vrees dus het ergste... geen contractverlenging. Zeker met de huidige economische situatie die voor interimmers niet al te best is. Maar goed, ik heb er weinig invloed op en het komt zoals het komt. Morgen heb ik de termijnecho en als die goed is ga ik het aan mijn werkgever vertellen. Ik ga dan direct vragen hoe zij het ziet met mijn contract. Ach, en anders vind ik na mijn verlof vast wel weer een andere baan! :)

Morgen dus de echo, spannend. Ben gelukkig al om 08:30 uur aan de beurt, hoef ik er niet de hele dag op te wachten :)

Hallo Allemaal,

Heb vanmorgen de huisarts gebelt en hij heeft me pilletjes voorgeschreven. Vanmiddag maar even ophalen en dan proberen, ik hoop zo dat het helpt.
Dan ben ik tenminste van de misselijkheid af.
Hij zei er wel bij dat ik het zo min mogelijk moest gebruiken. Eerst maar even de bijsluiter doorlezen voordat ik er aan begin.

Verder vind ik het fijn om te lezen dat de meeste mensen toch goeie echo's hebben en dat we allemaal weer een stapje dichter bij een groot wonder komen.
Helaas voor een aantal mogen zij dit geluk niet met ons delen en hun wil ik dan ook heel veel sterkte wensen.

Groetjes JMAK

Hallo allemaal,

Ben me gisteren rot geschrokken. Moest (weer eens) overgeven, bleek er bloed bij te zitten... Denk dat het wat geïrriteerd is omdat ik de laatste dagen regelmatig overgeef. Vandaag maar even de ha gebeld, krijg ws pillen ervoor... Gaat nu wel weer goed, maar ben wel weer misselijk aan het worden. Heb niet echt 's ochtends last, maar meer in de loop van de dag, als ik druk bezig ben... Mss doe ik niet rustig genoeg, zijn er meer die dit herkennen?

Groetjes Bregtsje

Terug
Bovenaan