Januari uitgerekend!!

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Bregtsje: ik herken je verhaal. Als ik 's ochtends meteen te veel wil en daardoor te haastig en te druk ben ben ik misselijker en moet ik eerder overgeven. Als ik het rustiger aan doe, hoef ik meestal niet over te geven.

@iedereen: wanneer en op welke manier vertellen jullie het grote nieuws aan je ouders en schoonouders? Ik ben nu 9 weken en 1 dag zwanger en wij denken erover om het met vaderdag aan onze ouders en schoonouders te gaan vertellen. Ik ben dan precies 11 weken. Ergens twijfel ik of het dan niet te vroeg is om het grote nieuws al te vertellen?

Morgenavond de 2e echo! Spannend weer hoor!

Fijne dag meiden!

X hopje

Hoi hopje,

Ik ben nu zelf 11 weken en aan ouders, schoonouders, broers en zussen hebben we het tussen de 6e en 8e week verteld. Daarna hebben we het aan een select groepje vrienden verteld. Vanochtend heb ik de 2e goede echo gehad en nu mag iedereen het weten. Maar wanneer je het vertelt is voor iedereen verschillend, je moet doen wat goed voelt.

Wij hebben het gewoon verteld. Nou ja gewoon.... het is natuurlijk heel bijzonder nieuws!!

quote: hopje1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2009 14:51:18'));

Hallo meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Bregtsje: ik herken je verhaal. Als ik 's ochtends meteen te veel wil en daardoor te haastig en te druk ben ben ik misselijker en moet ik eerder overgeven. Als ik het rustiger aan doe, hoef ik meestal niet over te geven.

@iedereen: wanneer en op welke manier vertellen jullie het grote nieuws aan je ouders en schoonouders? Ik ben nu 9 weken en 1 dag zwanger en wij denken erover om het met vaderdag aan onze ouders en schoonouders te gaan vertellen. Ik ben dan precies 11 weken. Ergens twijfel ik of het dan niet te vroeg is om het grote nieuws al te vertellen?

Morgenavond de 2e echo! Spannend weer hoor!

Fijne dag meiden!

X hopje

Floor; dat is inderdaad wel lastig met je contract. Maar ja, je zult het een keer moeten vertellen. Je kunt wel langer verlof nemen en dat is ook wel weer lekker. Ik had dat bij de tweede en ben pas weer gaan werken toen de baby een half jaar was. Ik ben trouwens met 8 maanden dikke buik bij 2 bedrijven aangenomen; die wilden best even wachten, want anders zitten ze ook met opzegtermijnen. Maar toen was de economie wel beter, ja.

B2vrouw en jmak; ik hoop dat jullie snel minder misselijk zijn. Wat een gedoe zeg. Hoelijk zijn er niet te veel bijwerkingen.

Ik ebn af en toe flink misselijk, maar ik kan niet kotsen en dan knapt het ook niet op. Dat rustgi aan doen helpt inderdaad wel, maar zo kwam ik vanochtend wel een kwartier later op mijn werk, haha. Bij de voirige zwangerschappen hielp het om mijn broodjes te roosteren, maar dat lust ik nu helemaal niet meer. En de tarwebiscuitjes helpen nu ook niet meer, helaas. Denk je het bij de derde keer wel te weten... Nou, mooi niet. Het is toch iedere keer weer anders.

groejtes
greet

Shari, allereerst voor jou HEEL veel sterkte meis...woorden schieten te kort...

Voor de misselijke dames: fijn dat enkelen nu wat pillen hebben die werken. Het blijft een moeilijke periode zo met die misselijkheid he?

Wij hebben vandaag weer een echo gehad!
De echo geeft 9 weken 3 dagen aan...en gezien mijn cyclus heeft ze het gemiddelde op 10 weken gehouden.
Vandaag aan ons zoontje van 6 verteld; hij straalde helemaal!!!
Daarna hem een shirtje 'wat stoer .... (voorkant) ik word grote broer (achterkant)
aangedaan en een rondje familie/vrienden gemaakt.
Wat onwijs leuk al die reacties!!!!!! Niemand had het meer verwacht bij ons, na 6 jaar.
Morgen ga ik het op mijn werk vertellen (op school). Aangezien mijn zoontje bij mij op school zit hou ik het toch niet meer geheim.
Natuurlijk blijft het spannend...zo met 10 weken, maar goed ...mocht het mis gaan wil ik het toch met iedereen delen.
Voorlopig hebben we 2 goede echo's gehad en ons frummeltje zien bewegen vandaag!!!!
 Super...ik zit op die roze (of blauwe) wolk....

Hey Meiden

Het gaat met mij niet zo lekker. Heb sinds het weekend last van harde buiken. Ben gisteren al in het zkh geweest en de kleintjes doen het gelukkig goed. Nu denken ze dat het of van het vele spugen en misselijkheid komt of misschien een blaasontsteking. Het was in ieder geval niet goed zeiden ze dat ik nu al zo vroeg met 10 weken al last van harde buiken had en ze konden het tijdens de echo ook gewool voelen dat er een op kwam zetten. Vandaag moet ik naar me eigen gyn. en is het even afwachten wat die zegt of gaat doen want heb medicijnen gekregen die misschien zouden helpen maar mooi niet dus helaas. Ze hadden het gisteren ook al over een opname maar dat zie ik echt nog niet zitten. Aangezien mijn man s`nachts moet werken ivm onze eigen zaak en ik overdag de bezorgingen doe en de oppas voor de kids op vakantie is komt het slecht uit. We wachten het wel af wat de gyn. straks zegt. Je word alleen zo vreselijk moe van.

Als ik weer terug ben laat ik het jullie wel weten.

Mijn intake bij de vk gaat vandaag niet door. Mijn dochter ligt op bed met 40 graden koorts. Ik kon geen oppas vinden, dus heb af moeten zeggen, jammer.... Maar ja liever de intake afzeggen dan de echo volgende week!

Pfffffffffff ik ben zooooo moe. Ik weet soms echt niet hoe ik de dag door moet komen. Ben heel blij dat mijn dochter een beetje ziekjes is dan slaapt ze tenmiste smiddags weer even. Kan ik ook even mijn ogen dicht doen, er komt verder echt helemaal niets uit mijn handen. Irritant....

Goedemorgen meiden,

Nou, wij zijn er uit. Als de echo vanavond goed is gaan we het grote nieuws volgende week zondag, op vaderdag, aan onze ouders en broers en zussen vertellen! We hebben besloten om een taart te laten maken met daarop de echo. En aan de vaderdag cadeautjes komt ook nog een speentje met I love opa.

Oh, ik kan niet wachten! Voor mijn schoonouders wordt dit hun 1e kleinkind en voor mijn ouders het 7e kleinkind!

Fijne dag meiden.

X hopje

Terug
Bovenaan