Januari uitgerekend!!

Hoi Patje,

Wat vreselijk voor je, succes de komende tijd! Ik heb zelf voor deze zwangerschap ook een miskraam en curretage gehad, maar je hoort wel dat veel vrouwens meteen weer zwanger zijn. Ik ben zelf niet meer ongi geweest na de curretage en een vriendin van me had 5 weken na dr miskraam ook alweer een positieve test! Ik hoop dat het voor jou ook weer heel snel raak is!!!!

Liefs Jen

Hoi Patje,

Wat verschrikkelijk zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd.

Hoi zwanger vrouwen,

Fijn voor iedereen die een goede echo hebben gehad. Dat maakt het allemaal wel echter vind ik.
Mijn moeder is dinsdag geopereerd en goed uit de operatie gekomen. (gelukkig). Nu maar hopen dat er geen uitzaaiingen zijn.

Groetjes JMAK

Goedemorgen meiden,

@Patje: Oh wat verschrikkelijk meid! Ik wens je heel veel sterkte om dit verlies een plekje te geven.

@Jmak: wat fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan!

Fijne dag meiden!

X hopje

@ JMAK, wat fijn dat alles goed is gegaan met je moeder! Hoe gaat het nou met jou?? al wat minder last van misselijkheid? bij mij is het inene een stuk minder geworden, zomaar vanuit het niets!

Liefs Jen

@knutseljuffie; mijn misselijkheid wordt met de dag minder.

Kwam er bij toeval achter dat ik goed reageer op casis. Dus dat drink ik nu maar. Gisteren heb ik een mix gemaakt van fruit met wat melk en dat dronk ook wel lekker weg. Gewoon zo fruit eten gaat namelijk niet goed en zo krijg ik toch nog wat binnen.

Groetjes JMAK

hoi iedereen,

ik ben jennifer en zwanger van de tweede!!! ben naar mijn berekening 26 januari uitgerekend maar heb 1juli de eerste echo dus dan weet ik t pas zeker!!!

ben echt onwijs misselijk elke dag dat had ik mijn eerste echt totaal niet had ik behalve maagzuur echt nergens last van.

hoop dat de misselijkheid snel over is en dat t zelfde zwangerschap word als de eerste!!!!

groetjes van jen
ps iedreeen een goeie zwangerschap gewenst!!!

hallo allemaal,

nou de spannende week zit er bijna op. eerst dinsdag de echo gehad en nu mogen we morgen naar de verloskundige voor de intake. misschien wel leuk om te weten waar iedereen vandaan komt. ik zelf kom uit nijmegen. nog meer mensen hier uit deze omgeving???

groetjes en allemaal een dikke kus

Maak een ticker

Terug
Bovenaan