Januari uitgerekend!!

Hallo allemaal..

Omdat het Jan.forum maar niet geopend word begin in hier met jullie
mee te schrijven. Ik ben 17 Januari uitgerekend van ons 2e kindje.

Groetjes Lisanne

Whaaahaa spannend, we gaan het vanmiddag aan de kids vertellen en dan naar mijn schoonouders. Ben blij als het maandag is en iedereen het weet. Stom he, maar zie een beetje op tegen de reacties....

Nou, mijn relatie mijn schoonfamilie is niet zo best, en ze kunnen zo bot zijn. Bij de eerste twee zwangerschappen kreeg heel bot de vraag: owh, is het wel gepland..... (en het was hartstikke "gepland") Kreeg die vraag nu gelukkig niet, (was dit keer geen geplande zwangerschap maar dat ga ik hen niet wijs maken).

De reacties waren erg lauw maar gelukkig niet negatief. Ik zag er bij mijn schoonzusje vooral tegenop omdat zij heeel graag een 2de kindje wil en dat al zeker 2 jaar niet wil lukken. Ze hebben voor de eerste ook veel moeite moeten doen, terwijl wij dus errrug vruchtbaar zijn. Ze nam het goed op moet ik zeggen, ze vroeg verder niets maar bleef positief.

Okay gelukkig maar dat ze nu zo reageerde.... En idd gaat het
ze dan nu ook niet aan dat de 3e niet helemaal gepland was..

Ik ben hier gistermiddag lekker met zoonlief mee naar bed gegaan
met de gedachte dat hij met 1,5 uur wakker zou worden en me
zou wekken. Maar uiteindelijk heb ik 3,5 uur geslapen.
Kon er weer lekker tegenaan

hallo,

waar is iedereen???? ik hoor maar niks meer en we staan al bijna op de tweede pagina! of hebben we ineens een mama forum gekregen??

nu zijn we tenminste weer even naar boven met ons onderwerp.

groetjes inge

Hoi Dames,

Ook lekker genoten van het weekend?? Ik wel, laatste weken voor de vakantie zijn zo ongelofelijk druk dat ik de weekends weinig achter de computer zit en lekker van mn gezinnetje aan het genieten ben en zo'n beetje ieder weekend ook nog is een feestje of verjaardag heb! Kan niet wachten tot het vakantie is!!! Nog 2 weken!

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben opeens een stuk minder misselijk geworden!Echt heel fijn, heb nu de hele tijd honger, mn lijf is echt wat aan het inhalen. Woensdag hebben we weer een echo! Spannend, ben dan 10 weken en 4 dagen dus als het goed is kunnen we de uk al zien bewegen!

Wanneer mogen jullie weer voor een echo??

Liefs Jen

Terug
Bovenaan