Januari uitgerekend!!

Jen, he jeetje, ik schrik ervan!
Heel veel sterkte meis!!!!!!!!

jmak, jij al nieuws?????????

Ik moet morgen voor de nekplooimeting en meteen uitslag.
Toch wel spannend.

Hey,

@Jen; wat klote, en  het had nog  wel een 'pret'echo moeten worden...  Ik wens jullie veel sterkte voor de komende tijd.

Met mij gaat het gelukkig de goede kant weer op. Krijg weer wat energie en de misselijkheid is sinds zaterdag ook weggebleven. Volgende week weer echo, heb er wel zin in.

Greetz Bregtsje

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2009 18:28:07'));

Hoi dames,

Hier geen goed nieuws, net een echo gehad, geen hartactie en de baby is met 9 weken gestopt met groeien. Dit word dus mn tweede miskraam in 4 maanden tijd.
Ben benieuwd of ze weer gaan curreteren ofdat het vanzelf gaat komen.

Liefs Jen

Heel veel sterkte, wat naar voor jullie.

Hallo Dames,

Hier ben ik ook weer een keertje.
Gister een goede echo gehad, alleen ben ik een week minder ver.
Nu dus 10 weken en 3 dagen en ben uitgeteld op 18 januari(misschien is dat leuk als iemand het lijstje weer aanpast)
Moet iedere 4 weken voor controle en de 1ste echo is weer met 20 weken.

Wij doen de nekplooimeting niet, het blijft een kansberekening.
Het enige wat ze kunnen zien is het down syndroom, terwijl er zoveel meer aan de hand kan zijn.
Wij hopen op het beste!

Groetjes

Hoi meiden,

Even snel een berichtje want het is erg druk op mijn werk.

De nekplooimeting was goed. Het zag er allemaal  prima uit. Nu is het nog wachten op de bloeduitslagen. Ze hebben gister 6 buisjes bloed afgetapt! Over 10 dagen weet ik meer.

Maar de echo was weer geweldig!! Toch een stuk professioneler in het ziekenhuis.  We konden ons beebje op een groot plasma scherm zien. Wat was ie groot!!! 2x zo groot als 2 weken geleden, nu al bijna 5 cm! Ik moest toch weer een traantje wegpinken hoor.

Fijne dag meiden!

X hopje

Het blijft zo tegenstrijdig. De ene keer als ik op het forum kijk een goed bericht, de andere keer een verdrietig bericht. Ik hoop dat met iedereen alles goed blijft gaan!

Vanochtend controle gehad bij de VK. Hartje voor de eerste keer geluisterd. Zo! Dat ging me toch tekeer! Echt grappig dat dat in mijn buik zit :)
Morgen op vakantie,  3 weken naar de Cote d'Azur. Laatste keer met z'n tweetjes kamperen (voor de komende 16 jaar haha)

Hallo Allemaal,

Mijn echo was gelukkig goed. Heb nog wel buikpijn maar dat kan ergens anders van komen. Moet urine inleveren en laten controleren op een blaasontsteking. Verder gaat alles hier goed.

@ Jen, wat verschrikkelijk voor je en je man en ik wens jullie veel sterkte toe de komende tijd.

@ Floor, wij hebben een zoontje van bijna 2 jaar en die vind camperen geweldig. Het hoeft dus niet afgelopen te zijn.

Terug
Bovenaan