Hey meiden,
Een tijdje geleden heb ik al gereageerd, maar heb nu eindelijk iets meer zekereid over mijn zwangerschap.
Ik zit vandaag op een roze wolk. We kregen gister de echte termijnecho, ik was weer helemaal zenuwachtig, na 2x een MK. Maar het kindje was goed gegroeid en ben dus wel zover als ik zelf dacht, 8 weken 6 dagen. Bij de vorige echo werd er gezegd dat ik 5 dagen korter zwanger was (paniek bij mij, want dat kon helemaal niet)
Het was zo grappig om te zien, leek nu echt een klein poppetje, je kon het hoofdje en het rompje goed zien. Op een gegeven moment zei de mevrouw, zag je dat, hij zei je gedag? Ze had de beelden even teruggehaald, zag je zo een armpje de lucht in gaan. Net of ons kindje zei: hallo daar ben ik dan!!
Ik had de hand van mijn man vast, wij knepen elkaar steeds. Op een gegeven moment zwaaide het kindje weer, toen moest ik lachen en zag je hem echt bewegen in de baarmoeder met zijn beentjes en armen de lucht in. Oh wat een geweldig gevoel is dat zeg, na alle ellende van het afgelopen jaar.
Weet je wat ik heel raar vind, je krijgt de volgende echo pas met 20 weken (lijkt zo lang nog), tenzij je een nekplooi meting laat doen met 12 weken.? Er zit zo`n lange tijd tussen, 9 en 20 weken. Dat we tegen elkaar gezegd hebben, we laten gewoon de nekplooimeting doen, is voor ons gewoon weer een mogelijkheid voor een extra echo.
@zwanger moedertje, wat een ellende zeg. Echt super vervelend dat je zo ziek bent, dat je zelfs opgenomen moet worden. Ben blij te horen dat het nu weer iets beter met je gaat.
Liefs Milou