Je grootste....... (vertel!)

Hoi mama's,

Alle centen in je portemonnaie zijn al tig keer uitgegeven aan de meest gekke dingen voor je kind. Zoals de meeste moeders kan ik het ook niet laten altijd wel ergens iets mee te nemen voor de kleine man en dat terwijl ik hier kasten vol spul heb liggen!

Als je terug kijkt op de afgelopen 2 jaar;

Wat is dan je grootste miskoop geweest voor je kleine??

Heb je er toevallig een foto van?
Mogen we dan meegenieten/lachen??

Esmé mv Kay

me grootsten miskoop is dezen wandelwagen die je ziet  je ziet hem niet zo goed   maar ik had hem gekocht voor er bij om dat ik wou dat hij naar me keek met het wandellen
maar hij werd er heel boos van als hij niet naar voren mocht kijken
hij vond er niets aan dus heb hem binnen 2 dagen weer weg gedaan het is wel wat maanden geleden

gr stephanie

eeuuuuhhh geen idee eigenlijk...
volgens mij hebben we gewoon alles goed gebruikt wat we aangeschaft hebben...

hihi heb je niks aan dus!

groetjes Jenneke mv Ivar

Ja de babyfoon, die hebben we nooit gebruikt omdat we de kleine man altijd hoorde.
En als ik had geweten dat hij weinig van de box gebruikt maakte had ik wel een goedkopere gekocht, maargoed dat weten we niet van te voren.
Voor de rest zijn er nog wel wat kleine dingetjes.
- Zwembadring
- Knuffels
- Pet, bandana

Dit was het wel denk ik

groetjes kaat

De BuggyMee...dat ding ligt nog steeds te wachten tot ie gemonteerd wordt op de fiets. Denk ook niet dat het nog gaat gebeuren want ik heb het nog niet gemist en het lijkt me een onding. Helemaal als die buggy er aan hangt, haha...

Hiya mommas!

Ik heb voor Max geboren was een cribtent gekocht, ik dacht dat ik dat perse nodig had zodat mijn katten niet in Max zijn wieg zouden springen en hem verstikken. Hahaha blijkt dat mijn katten (inmiddels maar 1 kat) uit zichzelf wel heeeeel ver weg van Max en zijn grijpgrage handjes vandaan blijven. Het onding van en tent zit nog steeds in de doos, en ligt ongebuikt op en plank in de kast.

Ajuus, ilja

Heb eigenlijk niet echt veel miskopen, gebruik de meeste dingen ook echt wel.

Ze hebben alleen veel te veel speelgoed denk ik, met de helft spelen ze nooit!

LIefs Annemarie

Terug
Bovenaan