Je grootste....... (vertel!)

oh en die voetenzak voor de maxi-cosi heb ik nooit gekocht, heb gewoon de grotere van de kinderwagen gebruikt (Quinny) en die paste ook perfect en was wel lang genoeg. Misschien een idee voor andere onder ons met grote kindjes.

Een megadure buik-rug drager van Kipling! Misschien 2x gebruikt. Alleen Jorg kon Lyanne dragen, mijn bekken vonden en vinden het niet zo leuk namelijk.
Hij ligt nu op zolder bij de rest van de spullen, want wie weet, over een paar jaar...

het badje met standaard nooit gebruikt ben fan van de tubbietub. Heb hem nu voor de tweede  geen badje  aangeschaft.
Veelste veel kleren maar ja dat heeft nummer 2 nu weer hahahaha.
En verder eigenlijk alles wel gebruikt heb al die zeepies enzo nooit aangeschaft leek me niet nodig en adenrs was het zo gehaald door de kraamhulp hihi.

kus Wen

mijn miskoop heb ik kado gekregen, zeg maar. Het was een houder voor als de kleine in bad ging, maar Thijs was zo beweeglijk dat hij er de eerste maand al is uitgerold. Dacht eigenlijk dat het heel gemakkelijk was, omdat je dat altijd 'n hand vrij hebt, voor de haren te wassen, enzo, maar helaas, ik vond het 'n heel gevaarlijk ding. Heb helaas geen foto ervan, maar kwam van Prenatal. groetjes Wendy

mmm...miskoop zei je, nou ik ben een expert in miskopen doen.
Nou ja, niet echt miskopen maar ik heb wel een enorm gat in mijn hand wat oa kleertjes voor de dames betreft.
Ze hebben dus structueel te veel in de kast en niet alles wordt dan genoeg gedragen, erg zonde, probeer me ieder seizoen weer te beheersen.
Ben benieuwd of het me dit x gaat lukken.
Wel nieuw gekocht maar eigenlijk niet echt gebruikt, een badring.
Bad was er nog van Roos (die er wel vaak in zat) maar ik vind het zo'n gedoe met het badje in de douche-kabine dat Linde eigenlijk altijd lekker mee onder de douche gaat.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan