Je grootste....... (vertel!)

De belly warmer, het was stikkie heet en ik heb het ding denk ik 3 keer gebruikt toen ie al veel groter was en gewoon lekker z'n wagen heb voorverwarmt voor we naar buiten gingen. Ik had net zo goed een goedkope waterkruik kunnen hebben. Maar het leek me handig. Is ook wel handig, maar ik had 'm gewoon niet nodig......

En zwitsal zeeptabletten. Ik gebruik zelf ook nooit de vaste vorm van zeep, maar ja het stond op 'het lijstje'. Dus ik heb het braaf gehaald. Maar ze liggen nog ongeopend in de kast .....

Nelleke

wij hebben er wel een paar

het 3 d opleg matras aangesmeerd door de verkoper van ons baby matras dat je dat persee nodig hebt.
bleek dat het niet gekeurd was, waardoor de kraamzorg ze niet in bed deden. hangt nog in de verpakking in de kast.

de baby foon ligt on aangeroerd in een doos.

baby kleren aan een stuk broekpakjes of hoe noem je die.

2 kruiken en 4  kruikzakken nooit gebruikt.

baby draagzak. 1 keer gebruikt zeer onhandig (en mocht ook niet met de heupafwijking)

de kinderwagen waar het hand vat steeds van door klikt. en ik al het wiel verloren van ben. als ik dat geweten had ha dik een andere genomen.

volgens mij was het dat wel.

groetjes petra

oww, heel veel! Ik weet niet eens meer wat allemaal.
Als eerst een groot aantal knuffels, hele grote en vooral heel duur. Daar is interesse nul naar.
Een hele handige soort doek. Daarmee tover je zo een kinderstoel mee tevoorschijn.... Nou, zonde van het geld....
Practisch al mijn lakens en dekens want hij slaapt in een slaapzak...
Een soort draagriem. Die doe je als een heuptas om   en daar zit een zitje op zodat je makkelijk de kleine mee kan nemen. Nou, heeeeeeeeeeel misschien nog handig in de toekomst maar nee, ook onzinaankoop.
En last but not least: badje met standaard. Misschien 3x gebruikt. Hij gaat altijd onder de douche.

En ik denk dat ik nog 100 dingen heb maar ja, zonde geld heel veel dingen

liefs
di silva

Daar sluit ik me helemaal bij aan...

Het badje!!!!   wat een onding voor kleinere mama's zeg! En al helemaal na een KS! Je kunt heel niet zolang staan! En Thomas ging inderdaad ook al vanaf dat ie 3 weken was mee onder de douche, daarna dat kreng nooit meer gebruikt. Nu voor Nina weer even, tot we het gemak van de douche weer herontdekken vrees ik...

En een maxi-cosi voetenzak.... thomas was veel te groot om er in te kunnen, heeft hem alleen gebruikt toen we het ziekenhuis uitkwamen... En nu met Nina bijna hetzelfde verhaal... Lang leve de 9-ponders!

Kus, Marieke

Wat grappig om te lezen dat sommigen het badje al dan niet met standaard en de voetenzak  een miskoop vinden. Dat waren hier juist super aanwinsten! Hahaha. Dean zit nu nog steeds in het badje (hij vindt het onder de douche gaan maar niks).

Mijn grote miskopen: de merkloze kinderwagen

De kinderwagen rijdt nu in Turkije rond, hahaha. Op zich was het wel een goed ding, maar hij was niet wendbaar. Veel te zwaar dus om mee te sturen. En Dean hing er ook helemaal scheef in. Oh ja, en de bak was ook nog eens veels te klein. Ach ja, al doende leert men. Nu hebben we een Quinny Speedi en ik ben er heel tevreden over. Kost wel meer, maar dan heb je ook wat.

En de buikdrager van Baby Bjorn of zoiets. Mijn vriendin heeft die nu in bruikleen. Ik ben nu stellig van plan om dat ding bij de 2e wél te gebruiken.

Groetjes,
Nelly.

zoals ik al geschreven heb......bij de verkeerde topic..

het wipstoeltje

Totaal bij de meiden nog geen 5 keer gebruikt.
Onding....kon niet strak genoeg....ik zette ze in de maxi cosi...
werkte net zo makkelijk.....

gr diana

Hé die zeppjes heb ik ook nog liggen en nog meer van die verplichte uitzet dingen. Die koop ik dus voor een eventuele 2e niet meer.

En ja een buikdrager (gelukkig 2e-hands) echt niet gebruikt.

De buggy-mee ligt ook nog te wachten en inderdaad is hij wel nodig???

Geloof dat de meeste mensen wel de zelfde dingen niets vonden... grappig dat ze dus nog steeds verkocht worden!

Terug
Bovenaan