Je hebt een kindje van 1 en 3 maanden zwanger een goede relatie en dan....gaat het mis in je relati

Hoi Mamamarian,

Goed om te horen dat jullie er samen weer even uit zijn. Ik ben het eens met dat soms relatie te snel worden opgegeven maar je gevoel daar moet je naar luisteren. Als jij en jullie denken dat er een toekomst is voor jullie samen, dan moet je daar absoluut voor vechten. Wat de buitenwereld soms ook denkt.

Heel veel sterkte samen.

Dikke knuffel,

Tridje

Hallo allemaal,

Nou we wouden alles weer met goede moet beginnen maar voor we een kans hebben gehad bij een relatie therapie hebben we al weer de grootste ruzie gahad waar mijn kindje bij was mij vriend wou naar een hele lange ruzie praten en ik had zo iets van laat me even met rust. nou hij heeft mij een paar keer hard terug geduwd de gang in zodat mij armen de dag daarna helemaal blauw waren.
Ik heb hierover met mijn vader gesproken en hij zei dat dat het begin van het einde zou zijn en dat het een keer erg eskaleerd en ik echt klappen krijg.
Ben erg bang over of ik niet moet laten gaan en weer moet goed moet moet verder gaan?
want hij heeft huilend op zijn knieen gezeten dat hij zo'n spijt had maar ja dat doen wel meer mannen.

pppfff ik weet het niet meer wat ik moet doen moet ik gewoon mij keizen op elkaar zetten de aankomen de tweeen half jaar zodat we van de schulden af zijn en dan als nog uit elkaar gaan of is dat erg gemeen bekeken van mijn kant??

Er is en reden waarom ik zou zeggen: direct wegwezen. En dat is deze. Lichamelijk geweld is NOOIT toelaatbaar. Ik weet niet of hij dit al eens eerder heeft gedaan of verbaal vaak heel erg aggressief is. Maar ik geef je vader wat dit betreft helemaal gelijk. Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar in dit geval lijkt me afwachten niet echt een veilige optie voor jou en je baby.
Meid, je moet het natuurlijk helemaal zelf doen. Misschien doet en therapeut wonderen, maar daar moet je dit voorval ook echt vertellen. Ik zou in ieder geval je ouders vragen of je gedurende de therapie bij hun kan intrekken. Want dit vind ik echt heel erg!

heel veel sterkte!
groetjes,
Wietske

Als je vriend normaal gesproken niet agressief is, dan zou ik toch nog naar een oplossing zoeken. Het kan ook wanhoop zijn (daarmee wil ik het niet goedpraten), maar als hij al vaker agressief is geweest of overgekomen, dan moet je echt voor jezelf en je kindjes kiezen, want dan kan het van kwaad tot erger gaan. Hij zal dan in therapie moeten.

Uit ervaring weet ik dat aggressie te onderdrukken is, maar dan moet die persoon wel heel graag daar aan willen werken en het is geen makkelijke weg.

Miep

Terug
Bovenaan