Je lichaam na de zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hoe voel je je daarbij?

Ik heb pas een leuke bikini gekocht. Bij mijn oude was het boven stukje te groot. Mijn borsten lijken nu op de welbekende theezakjes.

Maar ik ben wel blij met mijn figuur. Het had wel iets meer mogen zijn, maar ik hoef niet af te vallen, ben terug op mijn oude gewicht. Al na drie maanden was dat,

Wel zie je overal striemen en en cellulitus op mijn billen, maar dat valt niet zo heel erg op.

groetjes Rosita

ik moet zeggen dat ik me gewoon mezelf voel hoor!
heb wel wat strepen op mijn buik maar voor de rest ben ik weer aardig mijn oude ik.
kan me er ook niet zo heel druk om maken hoor!
ik heb er iets heeeeel moois voor terug gekregen.
en ja, dat je lichaam iets anders is na een zwangerschap, dat hoort erbij he? komt allemaal goed!!

ik ben gelukkig ook weer op mijn oude gewicht (op 1 kilo na) dus dat scheelt ook een hoop. kan me voorstellen dat als je nog 20 kilo te zwaar bent dat je je dan minder prettig voelt.

liefs marijke

Hoi hoi,

Ik ben ook weer terug op mn oude gewicht, had ook wel wat meer aan mogen blijven hangen maar dat is niet gebeurd. Tja nooit tevreden he  ach ik voel me prima en dat is het belangrijkste. Mijn borsten zijn ook net theezakjes hoor maar ach daar doe ik het wel mee.

Groetjes Monique

ik ben weer terug op mijn oude gewicht, maar mijn oude figuur is bijhoorlijk foetsie - model hangbuik en theezakjes . Ik zit er verder niet echt mee, ben ondertussen weer gaan hardlopen en denk dat een deel van mijn buikje daar ook wel weer mee zal verdwijnen, maar toen mijn man laatst een grapje maakte over mijn borsten (en dat ze toch minder vol zijn en meer hangen dan voorheen) toen kon ik dat niet zo erg waarderen - heb hem dat ook verteld en wat heerlijk kreeg meteen mijn zin en dus te horen dat hij heel veel van me houdt en me nog steeds heel aantrekkelijk vindt   (heb ik soms toch nodig). Groetjes,
Pauline

Ik voel me ook prima. Ben zelfs 3,5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap en dat terwijl ik al niet echt dik was (maar die 3,5 kilo minder zijn echt geen probleem).  Ik heb geen striemen overgehouden aan de zwangerschap.  Mijn borsten zaten al onder de  stria strepen (al vanaf mijn pubertijd ), dus dat ben ik gewend. Een flubberbuikje heb ik ook altijd  gehad,  dus daar is ook niks aan veranderd. Om eerlijk te zijn vind ik mezelf mooier dan voor de zwangerschap, maar dat komt ook omdat ik best trots ben op mijn 'prestatie'.

hoi hoi

voel me af en toe net een pad ik ben inderdaad een van de gene waar het een en ander aan is blijven plakken helaas maar ja hopenlijk kom ik weer op mijn oude gewicht hihi we zien wel verder voel ik me wel lekker

groetjes

Hoi,

Nou mijn lichaam is ook best veranderd! Ik zou mezelf niet meer in een bikini steken...
Ik heb geen theezakjes maar koffiefilterzakken! Tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten maar liefst 3 (!) maten gegroeid en dus striae.. ook op mijn buik. Er zitten nu nog ongeveer 8 kilo's extra aan maar ik was dan ook te licht voor de zwangerschap (50 kilo). Verder vind ik het eigenlijk lang niet zo erg als ik verwacht had dat ik het zou vinden. Ik heb er inderdaad iets super moois voor terug gekregen! Dan maar een maatje groter kopen! Daarbij verwacht ik wel dat het nog wel beter wordt!

Liefs, Belle

*tilt haar vroeger o'zo sexy sleepdress omhoog, jaja...ben nog steeds niet aangekleed, haha, en ziet een dikke buik tevoorschijn komen* Neeeee, ik  heb wel weer het oude gewicht, maar zeker niet het oude figuur  

Terug
Bovenaan