Je lichaam na de zwangerschap

Helaas helaas ook bij mij zijn nog wat kilootjes blijven hangen ... snik ...
Aan mijn borsten is niets veranderd, omdat ik geen bv mocht geven ivm medicijnen die ik slik voor een gezwelletje in mijn hoofd. Toen ik net zwanger was moest ik stoppen met die medicijnen, maar uit de MRI bleek na een week of 19 dat het gezwelletje gegroeid was, dus moest heel snel weer gaan slikken en dus geen bv mocht geven.
Anyway  ... ik heb verder gelukkig geen last van striae enzo, dus daar ben ik wel blij mee. Het enige is dus dat de kilootjes nog op mijn buik en bovenarmen zitten ... nu hard aan de slag om dat eraf te krijgen ...

Sorry meiden maar mijn ervaring is dat die theezakjes nooit meer goed komen....... Ik ben er bang voor dat het nu (na de tweede bv periode) nog veel erger gaat worden, aiai.
En die kilootjes, een tachtigjarige oorlog , hier wel tenminste.....
Ach, ik denk dan maar zo: moet je eens zien hoe prachtig mijn twee lieve kinderen zijn !!!! Dat helpt!
groetjes van Ruth

Hier ook nog de nodige kilo's teveel, maar dat vind ik niet het allerergste.
Ik ben al heel veel jaren veel te zwaar, maar nu na deze zwangerschap lijkt het wel of heel mijn lijf uit model is zeg maar.

Er blijft nl. niet een broek meer aan mijn kont hangen, alles zakt af en dat is heel irritant.
Het zal wel komen doordat mijn taille helemaal verdwenen is, maar ik had hier na mijn eerste zwangerschap geen last van en toen was ik net zo zwaar als dat ik nu ben.

Stom he.

Ook heb ik er nu nog maar een cupmaat bijgekregen. Van mezelf heb ik een d cup. Bij mijn eerste zwangerschap werd dat een E en nu ik nog steeds borstvoeding geef is het zelfs F geworden.

Komt wel weer goed hahaha

en anders maar niet.

groetjes irene

En ik wilde juist wel een grotere cup maar zelfs met bv lukt het me niet, haha.

Hoi Ruth

Hier is borstvlees per kilo gratis af te halen zeg maar. hahaha
Ik heb na de zwangerschap van Rachel bij de plastisch chirurg gezeten voor een verkleining maar omdat ik nog een kinderwens had/heb wilde hij nog niet snijden.
Het cosmetische resultaat is dan verloren na een volgende zwangerschap volgens hem en 2 keer kan niet.
Grote borsten hebben lijkt misschien leuk,   maar met de andere extra kilo's die natuurlijk ook op mijn buik en maagstreek zitten is het wel een ideale smetzone.
Vrij pijnlijk moet ik zeggen.

Nu deze keer dus nog een cup extra maar die andere was er na mijn bevalling wel weer af gegaan hoor. Als ik af ga vallen dan gaat daar gelukkig ook wat van af en nu zal het wel na de borstvoeding weer wat slinken allemaal.

Ik ben wel blij dat ik toch borstvoeding kan geven ( ook al gaat dat niet live en kolf ik alles af) De vorige keer is me dat niet zo goed gelukt als nu en had ik er best wel moeite mee dat ik met zulke grote borsten nog niet eens mijn kind kon voeden en had er dus best een hekel aan.
Nu voed ik danny dus al 4,5 maand met mijn melk en ben nu best trots op mezelf dat dat als zo lang lukt.
Dat helpt wel mee om je lijf en de verandering beter te accepteren hoor.

groetjes irene

ik heb normaal een b cup en toen ik nog bv gaf had ik gewoon een dikke d!!!
ik vond het wel cool ff hoor! eindelijk een paar flinke memmen....

maar kan me voorstellen dat als je echt heel grote borsten heb dat het helamaal niet leuk is hoor! ben best tevreden met mijn cupje b.

Ik was 13 kilo aangekomen en er is alweer 15 vanaf. Het gewicht is dus ruimschoots gehaald, maar nu moet ik  nog trainen om mijn buik iets strakker te krijgen. Dus wel het gewicht en nog niet het figuur. Borsten zijn wel veranderd van vorm maar niet kleiner (goddank) Mijn omvang is wel iets kleiner geworden.

Het zou kunnen schelen dat ik geen bv gaf en daarvoor ook anti stuwingsmedicijnen nam. Ze zijn wel groter geworden in de zwangerschap, maar niet explosief en ook geen stuwing dus... Misschien is dat het (ben geen dokter... ;-)

Ik was al redelijk snel onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar paste niks meer.... TOT VANDAAG!!! Kan lekker al mijn oude broeken weer aan! Uiteindelijk is het met mijn model dus weer goed gekomen. Merk dat mijn borsten ook wel weer wat voller worden nu. En striae heb ik ook overgehouden, op mijn buik. Net in de laatste week van de zwangerschap, ach ja.... Ben best weer tevreden nu!

Sabine

Terug
Bovenaan