Je lichaam na de zwangerschap

van niels had ik de welbekende theezakjes, nu heb ik mijn normale maatje terug b/c Maar als die overtollige 8 kg op mijn buik weg is heb ik vast weer maatje a.

Maar goed, met 2 kids ben ik al gelukkig, dan maar een maatje meer (en minder, haha!!)

ik zit nu ongeveer 2 kilo onder mijn oude gewicht. En je ziet nog steeds wel iets een buikje, maar ja daar heeft ook een prachtig kind in gezeten denk ik dan maar. Mijn borsten zijn nu nog 2 cupmaten groter als voor de tijd, maar ik geef nog borstvoeding, dus ik ben nieuwschierig hoe dat er straks uit gaat zien als ik daar mee gestopt ben!
Straie heb ik wel heel erg, op mijn benen (niet op de buik), en zo'n prachtige zwangeschapsstreep over mijn buik, tot helemaal bovenaan. Ach je mag best zien dat ik moeder ben van een prachtig kind!

groetjes van Liset, mama van sarah 20-04-7

Ik was al heel lang terug op mijn oude gewicht (en zelfs weer even 8 kilo er onder tijdens de leverontsteking) maar het figuur is toch iets anders. Alles is wat slapper, blubberiger, en hangeriger... Buikje, borsten, bovenarmen...
Gelukkig zijn de theezakjes van net na stoppen BV weer ene beetje gevuld geraakt en hebben hun oude vorm grotendeels terug. En tja, de striae... die zijn nu gelukkig aan het verbleken.

Wel vind ik dat ik meer krul heb in mijn haar dan voor zwangerschap en dat lijkt niet te veranderen... apart!

Groetjes, Karin

Ach... ook hier de nodige figuurproblemen. Met kleding aan ziet het er allemaal best aardig uit, maar zonder...
Ach ja....

hoi,
tja wat zal ik zeggen hoe ik me erbij voel....
was 20 kilo erbij gekomen toen ik zwanger was van de tweede. bij de eerste had ik binnen een week!!! mijn eigen kleren weer aan maar ja toen was ik ook niet dik geworden en al met 29 weken bevallen.
maar bij de tweede ja das een ander verhaal hihi
ik baal nu van mijn hangbuik die nog steeds pijnlijk is en natuurlijk van alle straile schrijf je dat zo ach ja iedereen weet wel wat ik bedoel
het enige wat ik niet erg vindt zijn mijn borsten die zijn nu enorm gegroeid door de bv maar ja als ik daarmee stop zal dat wel weer minder worden

ach ja mag niet klagen heb alles wat ik wil 2 lieve kindjes mijn mannetje zijn ergere dingen toch...

groetjes,
marike

pffff, nou hier niet echt een tevreden mama hoor. Nog 6 kilo te zwaar, buik rolt, borsten theezakjes sinds de borstvoeding is gestopt. Zonder kleren vind ik het helemaal niks, met kleren gaat het wel, als ik me in de body pers, want anders ziet het er niet uit met de broek aan. Serious time voor afvallen en sporten en vooral buikspieroefeningen.....maar het lukt me niet me ertoe te zetten.....

Na  m'n vakantie dan maar???

Groetjes,
Mienetje

hou op schei uit!!

ben weer te licht, was lekker 17 aangekomen,
en nu zit ik weer op 51 kilo, en ik wil zo graag meer

wat ik het ergste vind is ook die theezakken
kunnen we daar niks aan doen?????
zo te zien hebben de meeste dat wel
ik vind het echt erg, koop alleen nog maar push up! nu nog een bikini kopen!!

groetjes

hoi hoi

borsten wat is dat

heb een bh in met twee kipfiletjes gekocht bij de blokker
heb echt helemaal niet meer
en ik was zo trost tijdens me zwangerschap had eindelijk borsten
zelf toen ik me stuwing had was ik zo trots liep de heldag in een laag uitgesneden truitje en pijn wat het deedt

en dan de rest van me lichaam zit op ondergewicht
ben bezig met aan te komen alleen gaat niet zo makkelijk als gedacht  
moet van de internist 53 wegen en weeg nu 49 kilo en ben 1,75 dus een gratenpakhuis

stie heb ik allemaal niet gehad want toen ik op het einde liep dachte ze allemaal dat ik pas 5 maanden was kun je nagaan wat een klein buikje
en voor bij gevoel was ik echt giga dik
 maarja heb er wel twee gezonden kinderen uitgekregen dat is het belankrijkste

groetjes mariella

Terug
Bovenaan