je man

A

Anoniem

Guest
Gewoon voor de "leut". Waar heb je je man ontmoet?

Ik in een discotheek toen ik 22 jaar was. Ik kende hem wel al sinds mijn 13e. Hij zat bij mij op de middelbare school in de klas bij enkele vakken.

In de kroeg tijdens een avondje stappen. Wij wonen al vanaf de eerste dag samen. We zijn nu 6.5 jaar samen

In de onder-officiers opleiding van de landmacht in Weert, we zaten bij elkaar in de groep. Ik heb t altijd afgezworen om iets te beginnen met iemand uit t peloton laat staan groep... en aan t eind vd opleiding konden we er niet meer omheen :)

In Krasnapolski (op de dam), klinkt het sjiek maar ik had een feest van mn werk en een collega had Dennis (mijn vriend dus) als vriend meegenomen. Hij probeerde ons al te koppelen maar ik vond hem niet mijn type, maar na een paar bacootjes toch flink staan zoenen. Telefoonnummers uitgewisseld en inmiddels gaan we bijna 6 jaar met elkaar.

Groetjes van Sonja

hihi!! Leuk onderwerp!!

Wij hebben elkaar vi een vriendin ontmoet. Eigenlijk een soort blind date!!
We hadden direct een klik en we zijn nu 4 jaar on afscheidelijk!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi

Met stijldansen. Tijdens het kerstbal....Oh wat romantisch :)

liefs Kirsten

Ik heb mijn man in 1999 ontmoet in een rockcafé. Het leuke was dat ik daar was omdat een paar vriendinnen daar heen wilden. Terwijl ik naar de discotheek wilde.

Ik zat daar met een sacho blik en hij heeft me aan het lachen gemaakt. 2 weken later was er dauwtrappen en toen hebben we gezoend. (toen durfden we beiden wel, we waren allebei dronken en stoned hahaha)

groetjes Maris

hahaha leuk onderwerp!!!!!
ik heb mijn man in het winkelcentrum leren kennen.....
wij stonden altijd met een groepje vrienden bij elkaar s'avonds in het winkelcentrum en daar stond hij later ook steeds bij, ik mocht hem eerst niet maar na enkele weken toch ZOENEN!!!!!!! en we zijn nu op een paardagen na 10 jaar bij elkaar en iets meer dan 4 jaar getrouwd

Terug
Bovenaan