je man

Wij hebben elkaar leren kennen via een vriendin van mij en een vriend van mn man die samen een ralatie hadden.
Ze hadden voor ons een blind date afgesproken.
Ik vond het doodeng en dacht: als dit niks wordt of eventueel over gaat NOOIT MEER EEN BLIND DATE.
Maar gelukkig is het niet overgegaan en zijn we nu alweer 6 jaar gelukkig met elkaar en met onze 2 lieve kids.

Groetjes Marianne

Ik werd voor m'n werk op een tijdelijke plek gestationeerd en m'n man werkte daar dus.
Hij reed regelmatig voorbij in de tankwagen, en ik maar lief zwaaien haha
Eerst moest ik van 'meer' niet hebben maar ach...toch maar toegegeven...

We zijn nu  8 jaar samen waarvan 4 getrouwd en hebben dus een dochtertje samen.

Sannemams

Leuk topic! Ik ken mijn man ook via internet. Het was liefde op het eerste gezicht.

Bij is ons het heel hard gegaan. Binnen drie maanden woonden we officieel samen. Een half jaar later waren we getrouwd en nog eens 9 maanden later was Lotte er. We kennen elkaar nu deze maand 3 jaar, waarvan we er dus iets meer dan 2 jaar van getrouwd zijn en Lotte nu bijna 18 maanden is.

Familie en vrienden moesten even slikken, maar we zijn nog steeds super gelukkig en stapelgek op elkaar!

Groetjes, Marisa

Ik heb mijn man ontmoet op ons werk. Echter, hij toen een vriendin waar hij mee samenwoonde. Dus heb het maar laten gaan, want vind dat niet netjes. Maar vonden mekaar zeker aangetrokken tot elkaar.
Ben daar toen weggeplaatst, en een paar mnd later werd hij naar dezelfde plek geplaatst als waar ik zat. Hij vertelde me toen dat het over en uit was met zijn toenmalige vriendin. Dus ja... Van het 1 kwam het ander.
Ook bij ons is het vrij snel gegaan... Ik ben daar blijven slapen toen we 3wk verkering hadden, en nooit meer weggegaan haha!! Zijn nu bijna 3,5jr samen en Dylano is alweer bijna 18mnd. En de volgende zal zich niet over al te lang laten zien...

Liefs Debby.

Hai,

Ik heb   mijn vriend, op een verjaardag ontmoet van een wederzijdse vriend. IK vond hem toen niet zo leuk.
HIj vond mij dus wel erg leuk.
Een week later nodigde hij me uit om de stad in te gaan met zijn   vrienden en ik dacht oke.
Het werd een leuke avond en toen hebben we ook voor het eerst gezoend!

Daarna heeft hij een week niets laten horen van zich.

Na een week belde hij op voor een afspraakje en sinds dien zijn we bij elkaar en dat is in dec 9 jaar, waarvan 7 jaar samen wonend!

Groetjes Linda

HOi,

ik heb Henk leren kennen bij het orkest waar mijn zusje lid van was. Henk was daar ook lid. Op een gegeven moment waren ze bezig met requisiten bouw voor een uitvoering en mijn vader hielp hier ook mee. Hij was erg vaak met Henk aan het kletsen. Toen de spullen geschilderd moesten worden vroeg mijn vader aan mij of ik daar niet mee wilde helpen. Dat heb ik gedaan en zo heb ik Henk leren kennen. Al vrij snel daarna gingen mijn ouders met mijn zusjes zonder mij op vakantie en toen is het echt wat geworden. Toen ik met lood in mijn schoenen dit aan mijn vader vertelde toen hij belde om te vragen hoe het ging., was zijn reactie: EINDELIJK. Hij had het al lang zien aankomen.

Dit alles was in 1990. Wij zijn dus al 18 jaar bij elkaar waarvan al bijna 12.5 jaar getrouwd.

Groetjes
Inge

Hoi,

Ik ben door mijn beste vriendin, via het internet, aan mijn man gekoppeld. Een lang verhaal.....
Ik ging op onze eerste date vooral om haar een plezier te doen. Jeroen en ik zijn toen begonnen met kletsen en nooit meer opgehouden. Precies een jaar na onze eerste date verhuisde ik naar Enschede.
We kennen elkaar nu 8 jaar, waarvan ruim 4 getrouwd. We hebben twee heerlijke kids.

Je begrijpt dat ik mijn vriendin altijd dankbaar zal blijven voor deze actie.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan