je man

hihi leuk onderwerp!!!

Via een wederzijdse vriend hebben we elkaar leren kennen, en eerst zag ik hem totaal niet staan, het was gewoon een vriend van... En na een tijdje vond ik hem toch wel leuk en hij mij al die tijd al en toen hebben we gezoend en 3 maanden wat gehad, toen ging het uit. Na 10 maanden zag ik hem weer in een discotheek staan zoenen met een ander meisje en toen dacht ik: NEEEE HIJ IS VAN MIJ!!! hahaha ik vond dat echt niet leuk om te zien en toen moest ik hem wel even terug zien te krijgen, maar nu zijn we al 7,5 jaar samen!!! stom he hoe het soms moet gaan...

xxxjes

Mijn vriend en ik zijn al 13 jaar samen. Toen zwierven we nog op straat. Ik ken hem van 'de hoek'. Maar ik vond hem maar niets in het begin. Totdat ik ontdekte hoe lief hij is...

Liefs Linda

hallo,

leuk onderwerp idd!
Jeroen en en ik hebben elkaar in de discotheek ontmoet...hij mij al een paar uur eerder in de kroeg, maar daar zag ik em niet staan! haha..
In de discotheek sloeg de vlam over en hebben we heerlijk staan zoenen! haha..
Later afgesproken voor de week erop en dacht je dat ik toen ik naar huis liep met mn vriendin te weten hoe hij heette???? Niet dus!   haha..
Die week erop hebben we wel gepraat hoor
Sindsdien zijn we nu al 9,5jaar bij elkaar, gelukkig en onze liefde bekroond met Jens* en Jelte!!!!

groetjes Saskia

hey,mijn man en ik kennen elkaar al v vroeger,hij kwam altijd al bij ons thuis maar moest destijds niets v hem weten en ging dan ook vaak weg als hij er was..
jaren later zag ik hem op straat en dacht..goh hij is wel leuk geworden..en weer jaren erna kwam ie ineens in de plaatselijke discotheek(terwijl hij altijd in de stad uitging)
en vroeg ik nog heel dom wat ie hier kwam doen...bleek hij voor mij te komen..
toen zijn we bevriend geraakt en daarna wat het eindelijk ''aan''(om maar ff in de taal van toen te spreken)
nu zijn we 10 jaar samen en wonen 8 jaar samen en zijn 1 1/2 jaar getrouwd en hebben we een schat van een dochter jayda van 15mnd.

maf he hoe dingen kunnen lopen...groetjes

Wij kennen elkaar van het sporten, badminton en toen we elkaar wat beter kenden stond hij ook ineens elke vrijdag en zaterdagavond in de boerderij (uitgaansplek in zoetermeer) en 6 weken later woonden we samen.
Dat is alweer 14 jaar geleden en we zijn bijna 12 jaar getrouwd.

groetjes chimene

Hoi,
Ik ging vaak uit met een vriendin, en we konden mooi altijd meerijden met haar iets oudere broer en zijn vrienden..  Vooral erg handig!
Op een keer had haar broer wat ''nieuwe jongens'' mee, van de waterpolo..en werk etc.
En daar zat hij bij..haha
Ik vond hem eerst maar irritant..haha, hij zat zo achter me aan..
Maar op een gegeven moment betraptte ik mezelf erop dat ik steeds aan hem dacht..
Geloof dat we binnen een maand verkering hadden, hij had een eigen auto, dat was toen erg gaaf..en daar hebben we vaak heerlijk gekroeld!!  haha.. en een dikke anderhalf jaar later waren we ..''ieieieie'' verloofd!! [ nov 1992!!]
Nu dus dik 17 jaar later, en drie kids verder..haha zijn we getrouwd in maart dit jaar..

Gr Rina

Hoi!

Bij ons een heel verhaal,maar ik zal t kort houden...

We zijn gekoppeld door wederzijdse vriendinnen...
We hadden elkaar al een paar keer ontmoet tijdens carnaval,maar ik zag t niet zo zitten in eerste instantie.
Ik viel altijd op de verkeerde types..en nu vond mij iemand leuk..ik vond t maar niks!
Mijn moeder heeft me   overgehaald om toch een keer wat af te spreken met hem..ze zei:je hoeft toch niet met hem te trouwen..hhahaha
Na 2 afspraakjes werd het steeds gezelliger..
Na 1 maand woonden we samen.en daarna ging alles in sneltreinvaart.
We zijn eigenlijk pas 4,5 jaar samen.

toch wel leif van die vriendinnen om ons te koppelen....

Liefs,Sindy

Wij hebben elkaar ontmoet via internet, na 3 weken gechat te hebben hadden we afgesproken en het was gelijk liefde op het 1e gezicht, nu zijn we alweer 5,5 jaar samen...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Terug
Bovenaan