JEEEEEEEEH: IK BEN ECHT ZWANGER!!!

Heee lieve Marielle,

Wat een geweldig nieuws, wat ben ik blij voor jullie  idd geef nooit op, zo zie je maar weer, na twee jaar is het raak voor jullie!!!! En dat na wat jullie samen allemaal hebben meegemaakt!!! Nogmaals van harte gefeliciteerd en er ga er samen maar lekker van genieten. Een hele fijne zwangerschapstijd toegewenst van mij..

Heel veel knuffels van mij

hi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!! En ik hoop dat jullie allemaal ook snel zwanger mogen zijn, dat hebben jullie allemaal verdiend!

En vanmorgen ben ik voor het eerst misselijk geweest dus dat beloofd wat hahaha!!

Het is morgen alleen even spannend want dan gaan ze mijin bloed weer onderzoeken op hcg, of het al flink vermeerderd is. Dan weet je dat het goed doorgroeid.
En dan is over 2,5 week de 1e echo!!

Spannend allemaal!

En ik voel mij helemaal niet zwanger. Alleen heb ik nog erg last van die follikels die maar niet weg willen! Ga ik morgen naar informeren!

doei!!

Marielle

Ik wil je even heel veel succes wensen morgen! Krijg je meteen de uitslag?? Ik weet zeker dat het goed gaat hoor!!!
Lfs inge

Hoi Marielle

Ik wilde je ook nog even van harte feliciteren met je zwangerschap. Wat moet dit bijzonder zijn, dat het na twee jaar proberen dan toch gelukt is.
Ik wens jou en je partner alle goeds toe en laten we hopen dat jullie straks een hele mooie maar vooral gezonde baby in de armen zullen hebben.

En ik wilde je even bedanken dat je ondanks je al zwanger bent toch nog even op mijn berichtje hebt geantwoord, en naar aanleiding daarvan wilde ik nog even vragen of jij zelf ook een pregnyl spuit hebt gehad en of die ook daadwerkelijk werkte...

Marielle, geniet van je zwangerschap en nogmaals gefeliciteerd

groetjes visje

Ohhh wat een goed nieuws.

GEFELICITEERD

ik hoop dat je je heel de zwangerschap goed zult voelen zodat je er negen maanden lang van kan genieten.

Groetjes Mariska

Wow, van harte gefeliciteerd meis!

Zo zie je maar, al die ellende, en die punctie heeft toch resultaat geboekt.

Ben je inmiddels een beetje aan het idee gewend?

Hoop dat je 9 maanden vreugde tegemoet gaat

Hoeveel hadden ze er ook al weer teruggeplaatst?

Geniet nog maar  lekker van dit geweldige nieuws en trakteer jullie zelf!

Het is jullie gelukt!!!!!

Ga je goed!

Hoi Marielle,

Wat Super! Geniet ervan, je geeft ons allemaal weer hoop!

Groeten, Saar

He Marielle,

Kei goed man!!!! Gefeliciteer met jullie zwangerschap. Echt heel erg leuk voor jullie. Ga er heerlijk van genieten meis!!

Liefs Natasja

Terug
Bovenaan