JEEEEEEEEH: IK BEN ECHT ZWANGER!!!

hi meiden,

Gister weer een bloedtest gehad en die was weer goed. Ik was gister zo zenuwachtig dat ik de hele avond buikkrampen heb gehad. Ik ben zooo bang dat het mis gaat dat ik nu weer bang ben  dat het door mijn gestress het fout gaat. Zucht...ik wou dat ik mijzelf kon overgeven aan het zwanger zijn en lekker kan gaan genieten. Hopelijk voel ik mij na de 1e echo wat zekerde. Deze zal binnen 3 weken plaatsvinden. Straks een afspraak maken.

Even wat antwoorden op jullie vragen:
hoe ik mij voel: ik heb erg veel last van de achtergebleven follikels en dat gevoel overheerst een beetje en ze zullen pas over een paar weken verdwijnen. En ik voel mij erg angstig dat het mis gaat.

Bij ivf wordt altijd een pregnyl prik gezet omdat de syneral alle eigen hormonen plat legt. Deze prik werkt altijd!! Maar bij ivf halen ze de eitjes eruit net voordat ze springen.

Er is 1 teruggeplaats dus het kan bijna geen tweeling zijn. Bij ons in het ziekenhuis plaatsen ze altijd maar 1 terug.

Nu hoop ik echt dat ik de aankomende weken de rust vind om van mijn zwangerschap te genieten!!

Veel sterkte in jullie behandeling en geloof in je zelf!!!

liefs,
Marielle

Gefeliciteerd hoor!!
Heb je de uitslag van de bloedtest al ingelijst?? Mooi op een plekje hangen waar je t elke keer weer tegen komt...T is echt waar!

Super, k hoop dat je d'r snel van kan gaan genieten!

groetnis simoon

GEFELICITEERD!
WAT ZUL JIJ BLIJ ZIJN.
GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP!

LIEFS VAN MIJ.

Terug
Bovenaan