Jeeeeej!!! Maudy kan zitten..........................en krijgt een tand!!!!

A

Anoniem

Guest
Het is zover, van de week lukte het haar al een minuut, en nu.............nu zit ze gewoon te spelen! Te kwijlen. Te poepen. Te eten.
Alles lukt haar zittend whahaha!
Ze is vaak veel te wild met haar armen en benen en donderde dan om...........maar nu kan ze zich dus zelf corrigeren!
Ik ben zo trots, whahahaha! Is natuurlijk best een last die ze omhoog moet houden, met haar 9,5-10 kilo is ze niet de lichtste...........whahaha!
Ze krijgt dus ook een tand, en volgens mij zelfs twee, maar mag niet aan haar mondje zittten. Haar linkerboventandje is aan de beurt en volgens mij dus ook een tandje onder.........

Ach, ik wilde het gewoon even delen met jullie.
We hebben ons best zorgen gemaakt om haar, met zuurstof tekort en dat soort dingen, maar nu lijkt ze zich volkomen normaal te ontwikkelen.............toch fijn. Minder zorgen enzo.
Vanmiddag ook een kwartier lang de slappe lach met haar gehad........te schattig!
Maar goed, een lul verhaal om niets eigenlijk............
Wilde het gewoon even kwijt..........
Hebben jullie nog leuke dingen meegemaakt met jullie kids, zijn jullie ergens vreselijk trots op, hebben jullie kids een leuke eigenschap en zo ja, welke is dat..........
Vertel eens iets vrolijks!!!

Liefs Rimke

Hai hai,

Jeetje wat een opluchting dat ze zich normaal lijkt te ontwikkelen!!! En wat leuk dat ze kan zitten. Wat worden ze toch al snel zelfstandig he?!

Ik moet altijd erg lachen om Mila als ik vraag of ze iets mag (wat ze dan niet mag) dan zegt ze "nee nee nee nee" en schud ze met haar hoofdje. Ook moet ik erg lachen als ze in bed ligt en aan het "kletsen" is tegen haar knuffelbeestjes.

Liefs

hoi Rimke

wat geweldig he?
ik heb er net opgezet dat tarik vandaag voor het eerst ging staan.
Hij schud altijd nee met zijn hoofd ook onder het eten en dan vliegt het lepeltje vaak uit mijn hand met eten en al.
Wat gaat de tijd toch hard he?
veel liefs mascha

Gefeliciteerd trotse moeder :D! En terecht!!!
Leuk he als ze het speelgoed en alles eens van een ander perspectief kunnen bekijken...
En lekker een geruststellend gevoel voor jullie zorgen. Ze is er volgens mij sneller mee als ons ventje :D.

Waar ik trots op kan zijn is het geduld en eeuwige vrolijkheid van ons ukkie. Vandaag een hele dag wezen winkelen en niks geen gemopper. Alles was leuk,hoe gekker hoe beter!

hey rimke

helemaal geweldig van je meisje en snap dat je trots bent en het wilt delen hihi.
Mees en maudy lopen wat dat betreft kwa ontwikkeling wel een beetje hetzelfde he en dat met zuurstoftekort dan is het helemaal geweldig. Mees kan al een paar weken goed zitten maar nog niet uit zichzelf maudy wel? hij probeert het wel maar dat is alleen de buikspieren oefenen want verder komt hij niet, en wat de tanden betreft dan gaat het snel 2 weken geleden de eerste ontdekt en de tweede komt er nu ook al door beide onder en soms denk ik boven ook maar daar twijfel ik aan. Gister dacht ik dat ie bewust ging zwaaien ach mischien wil ik dat ook wel hihihi.
Nu ze al die dingen gaan doen lijken ze wel ineens veel groter ach de tijd vliegt ze zijn alweer bijna 8 maand.

groetjes

Jeee!! wat goed en zeker een geruststelling!! ook ik ben zo blij dat alles goed blijft gaan ondanks de complicaties tijdens de zwangerschap!

Haha, dat nee nee schudden als ze weten dat ze iets niet mogen doen, hebben ze hier ook gedaan..... nu kijken ze al om voordat ik iets gezegd heb. hahaha. brenda heeft het nee nee nee inmiddels opgepakt en zegt nu steeds nee nee nee als iets haar niet zind. dus als ze weer een schone luier krijgt, of in de box moet en helemaal als ze in bed gelegd wordt. dan vliegen de nee nee nee`s om mijn oren. gelukkig wisselt ze het wel af met ja ja ja ja ja als ze commentaar geeft. hahaha.  
samantha is tot onze verbazing de rustige van de 2 geworden. dat was de eerste  maanden helemaal niet zo.  

ook vind ik het zo grappig dat als ze 's ochtens wakker zijn geworden en hun flesje willen, brenda ons roept. samantha sabbelt dan nog even lekker op haar speen en tuttelt met haar popje. maar als ze 's avonds allebei wakker zijn, dan ligt brenda te sabbelen en te tuttelen en is samantha de gene die ons roept. hahaha.

groetjes,
petra

Hahahaha! Leuk om te lezen!!

J_J: wat geestig lijkt me dat, zo'n kleine griet die maar nee--nee-nee schudt en roept........heerlijk! En maaudy kwebbelt idd ook tegen haar knuffels, ze maakt sinds kort weer heel zachte geluidjes, waar het eerst een hoop gegil was, zo schattig. Hoor ik ineens door de babyfoon: "mamamamamamama"   "bebebebeebebe" "papapapapapapa", heel zachtjes,  en dan zie ik door onze beeldbabyfoon dat ze haar nijn in haar handjes heeft, daar ligt ze tegen te kletsen................heeeeel zachtjes en heeeeel hoog..............te schattig he?

Masha: ik heb de foto van Tarik gezien! Wauw zeg! Wat ontzettend goed, nu zal het wel hard gaan met stappen om te tafel enzo! En wat heerlijk he, die box buiten!

Anoniememama: wat ontzettend zoet! Wat een makkelijk kindje dan zeg, zonder te mopperen met mama aan het winkelen. Wordt een favorietje van de meisjes later........vrouwen vinden het tenslotte fijn als hun man ook eens mee de stad in wil!

Ukkepuk: ha meis! Ik loop je steeds mis op de hyves of niet? Wat grappig dat Mees ook al een paar weken kan zitten, was hij vlot zeg! En ook al met zijn tandjes, wauw! Heeft hij last gehad?? Maudy kan nog niet uit zichzelf gaan zitten nee, wel in de wandelwagen in slaap stand, en in de wipper ook, maar vanuit lig naar zit vergt nog teveel kracht............zal nog wel effe duren, maar ben nu al zo trots!!

Petra: ik heb je verhaal toen met jouw zwangerschap gevolgd, is inderdaad een ontzettende spannende tijd geweest voor jullie lijkt me zo.
Maar zie het fantastische resultaat! Wat een prachtige grieten! En wat grappig dat samantha nu rustiger is dan de eerste weken, en brenda juist wat drukker!
Praten ze met elkaar? Lijkt me zo leuk om te zien en te horen! Verschillen ze in nog meer opzichten of lijken ze verder erg op elkaar? Qua uiterlijk wel in ieder geval, duidelijk een eiig...............

Meiden, leuk om jullie reacties te lezen, ik vrees dat we tot in de eeuwigheid trots op onze kindjes blijven, en zo hoort het ook.
Stuk voor stuk wondertjes, waar van genoten moet worden, en dat doen we allemaal volgens mij met volle teugen..............met hier en daar een stevig baal-moment, maar dat is heeeeeeel gezond!
Het blijft de komende dagen heel erg mooi weer, ga er lekker allemaal van genieten, ik ga vrijdag als ik de nachtdienst uit kom (bleh) een fietstoeltje kopen en dan gaan we zaterdag lekker fietsen, jeeeej!!!

leuk blijven die geluidjes he!! hier babbelen ze veel met elkaar!!! ze giebelen wat af samen. soms hebben ze nog niet echt honger 's ochtends, maar is het wel tijd voor hun flesje. als ze dan wakker zijn, ga ik ze alvast maken. als ik dan de kamer binnen kom, staan ze altijd tegenover elkaar in bed met grote glimlachen op hun toet. ze schrikken elke keer van me alsof ik ze betrap op iets. hahaha.
ze geven elkaar nu ook sinds bijna 2 weken kusjes (met mond dicht). maar is wat meer kusjes gericht dan samantha. vaak draait sam zich net om als brenda een kusje komt geven, meestal raakt ze dan haar schouder ofzo. maar toch altijd zo trots dat ze toch een kusje gegeven heeft. (zeg ik dan ook altijd)
vandaag deed sam het ook voor de eerste keer zomaar terug. zo schattig!!

oh ja, hahaha. ze staan nu steeds voor het raam aan de straatkant te zwaaien naar alles wat beweegt. soms zwaait er nog een wandelaar of fietser terug en dat vinden ze helemaal super. hahaha.

maar echt karakter verschillen... brenda heeft nu denk ik 5 weekjes driftbuien waarvan ik hoop dat ze die snel af leert en nooit in de supermarkt uit haalt... pffff echt een driftkikker.... zucht. maar stiekum lach ik me een ongeluk als ze weer op dr airbag valt en het op een schreeuwen zet en flink met haar armpjes om zich heen slaat. hahaha.

Petra

PS. als je  een mailtje stuurt naar sara_1979@live.nl stuurt, voeg ik je toe aan mijn hyves..... anderen ook als ze willen...

Terug
Bovenaan