Jeeeeej!!! Maudy kan zitten..........................en krijgt een tand!!!!

Ha Rimke

Heb het de laatste tijd vreselijk druk gehad. Heb nu een zoon die gracht - gehaald dan weer gebracht en gehaald moet worden. Jaaa hij is nu een grote jongen en gaat naar de basisschool. Ook hebben wij een eigen bedrijf en daar werk ik in mee als de tijd het toelaat en de kinderen natuurlijk.
Maar de laatste tijd was het zo druk dat ik bijna geen tijd meer heb gehad om te reageren. Effe snel eens een keer lezen, maar dat was dan ook alles.

Voor de rest gaat het hier echt vreselijk snel. Nora trekt zich werkelijk overal aan op. Aan je broekspijpen, greepjes van laatjes die dan open glijden. Ik ben nu net zo'n parkwacht. Niet daaraan, afblijven, nee nee nee, niet doen. Maar het blijft een raar gezicht dat zo'n frummel van net 8 maanden staat en als ik haar aan mijn handen heb meent ze dat ze moet gaan lopen. zet dan echt van die kleine lieve stapjes.

Ze kletst me ook de oren van mijn hoofd. Maar ja dat heeft ze niet van vreemden  hahahahah, Mama kan er ook wat van!!!! Ze zegt nu ook   heel bewust papa als die thuis komt.
Ik zal binnenkort weer effe wat nieuwe foto's plaatsen kun je het zien.

Groetjes X

Vlotte griet zeg, die Nora van jullie!!
Nu al woordjes zeggen en staan...........jemig.
Heb het Maudy ook laten lezen, die was onder de indruk, ben benieuwd of ze er wat van op steekt...........

Kan me voorstellen dat je het vreselijk druk hebt zeg, wordt al moe als ik je verhaal lees..............tjonge!
Wel leuk dat je weer wat mee schrijft als de tijd het toe laat! Gezellig!

Hier nog het bewijs dat Maudy echt kan zitten.......

Zie!

Helemaal geweldig toch! Weer een leuke mijlpaal! Fijn dat Maudy geen last lijkt te hebben van het zuurstof tekort. Geniet lekker van jullie geweldige meid.

Stef (bijna 9 mnd) kan sinds een paar weken ook zitten. Wat ben ik blij!!!! Hij moppert stukken minder... En slapen gaat nu ook weer stukken beter. Tandjes nog niet te ontdekken hier, maar als hij Tijs en zijn papa en/of mama na doet, dan duurt dat nog min. 2 maanden, maar dan kan het ook nog 5 maanden duren.

Groetjes,
Susan

Hiihihihi, ach heb je die toestand van het tandenpoetsen voorlopig ook nog niet...........grappig hoor, die tandenloze bekkies.........
Ben heel benieuwd of Maudy haar gezichtje erg veranderd als er daadwerkelijk zichtbare tanden in haar mond zitten...........

Stoer hoor, dat je mannetje ook lekker kan zitten! En fijn dat hij daardoor een stuk minder moppert.........weer een frustratie minder he? Ik merk dat bij Maudy ook, op een gegeven moment zijn ze er gewoon aan toe, en dan lukt het ze dus ook............zal met staan en lopen ook wel zo gaan. Net op het moment dat je denkt, wat moet ik met haar, ze verveelt zich kapot, kan ze wat nieuws............tenminste, dat denk ik.........whahaha!
We gaan het zien!

Kus Rimke

Nou Rimke bereid je maar voor....

Wij dachten eerst ook een maand voordat de eerste tand kwam, waar blijven die tanden nou???
Ze leken er maar aan te komen...
En toen had hij 1 tand en gelijk 2 en nu heeft hij er ineens 6!!!!
Echt niet te geloven hoe snel ze dat gaat!

Dus wie weet.. misschien heeft Maudy er over een maand of 2 ineens ook al een paar!

Heeft ze er trouwens last van gehad??

xx

Hoi Rimke,

Ik reageer niet zo heel vaak meer hier, maar nu moest ik even. Wat een leuke foto;s van Maudy. Te schattig.
Ik heb er een (15-07) die al stapjes zet achter alles waar je je aan vast kan houden. Waar blijft de tijd. Trekt zich op aan alles (en dat met z'n bijna 11kg) en gaat dan aan de "wandel". Maar zitten dan weer niet, zal wel niks aan zijn haha. Want rust in de kont heeft meneer al vanaf dag 1 niet! Wil alles onderzoeken en in de gaten houden. En dan vooral zijn menig over kwijt in de vorm van blabla en kaka. Zo leuk!

Geniet van je mooie meid, ga ik zo kijken hoe het logeerpartijtje van de grote kleine man was (mijn schoonouders zullen wel afgepeigerd zijn, ook de twee andere kleinkinderen zijn er).

Gr Froukje

Terug
Bovenaan