Jeetje geeft hier wel iemand borstvoeding??????

Ik vraag me af of op dit forum moeders zitten die bv geven, ikzelf dus wel maar omdat ik hier verder niemand zie die dat ook geeft, ben ik meteen weer weg. Ik begrijp dat niet, hoe kan het in hemelsnaam dat maar 18 % van de moeders borstvoeding geeft terwijl het voor iedereen overduidelijk moet zijn dat dat toch het beste is!!

Nou ja, ik moest dit even kwijt, veel plezier met z'n allen!!
 
volgens mij moet iedereen zelf weten of hij of zij borstvoeding geeft.
Ik zelf heb flesvoeding gegeven en heb er geen moment spijt van gehad. Mijn kind doet het hartstikke goed!!!
 
Zlef geef ik bv maar ik vind dat iedereen dat zelf moet weten, ik hou niet zo van die fanatieke mansen (zowel voor bv als kv). Voor bv vragen ga ik gewoon altijd naar een ander forum.
 
Hoi Angela,

Ik geef al zes en halve maand borstvoeding, dus je bent zeker niet de enige gelukkig!!
Ik ben al een tijdje niet op dit forum geweest. Een paar maanden geleden werd er wel vaker over bv geschreven.
succes met de bv, geniet ervan
Groetjes Miranda
 
Hoi Angela,

Ik geef al zes en halve maand bv, dus je bent niet de enige (haha)
Ik ben al een tijdje niet op deze site geweest, om twee redenen:
De site werkt niet altijd goed, dan stuur ik een reactie en komt deze vervolgens niet aan.
De andere reden heeft te met het feit dat bv en fv moeders nogal vijandig tegen elkaar kunnen doen. Men voelt zich nogal snel aangevallen en gaat zich dan verdedigen. Ik ben een groot voorstander van bv en zal dit ook aanraden bij vriendinnen, maar als iemand kiest om fv te geven is dat haar eigen keus. Laten we elkaar een beetje respecteren, dat miste ik op deze site. Maar wie weet komt hier verbetering in. Ik zal de komende tijd weer wat vaker dit forum bezoeken.
Ik wens iedereen veel geluk met de kids, of je nu bv of fv geeft (haha)
Groetejs Miranda
 
Tja je moet je realiseren dat het niet bij iedereen lukt om BV te geven, ik had het graag gedaan maar wegens allerlei vervelene omstandigheden kwam de BV totaal niet op gang. Ben dus ook overgestapt op FV en geen spijt. Onze zoon is een geweldige mannetje en doet het uitstekend. Graag wat milder in je oordelen.
 
Hoe kom je in vredesnaam aan het idee dat er zo weinig meiden zijn die BV geven?En dan nog waar maak je je druk om. Er zijn verschillende redenen waarom iemand dat niet geeft. Ik zelf heb het wel gegeven. Ik vind het een beetje kortzichtig van je.
 
Ik geef borstvoeding hoor, dat is nog altijd het beste voor je kindje. Maar er kunnen ook natuurlijk redenen zijn dat moeders hun kindje geen borstvoeding KUNNEN geven. En in de flesvoeding zitten tegenwoordig ook alle voedingstoffen die je kindje nodig heeft. Maar borstvoeding blijft voor mij op de eerste plats staan!
 
Terug
Bovenaan