Jeetje geeft hier wel iemand borstvoeding??????

Hoi Angela,
Ons zoontje is nu 7mnd en geef nog steeds borstvoeding. Het wordt nu wel minder hoor, dus hij krijgt nu vaker de fles. Dat iemand flesvoeding geeft moet men zelf weten, kinderen worden er echt wel groot van. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Trouwens borstvoeding is niet voor iedereen weggelegd. Ben erg blij dat het bij mij wel is goed gegaan. Belangrijk is dat je je er goed bij voelt. Misschien moet je inderdaad naar een ander forum als je hier je antwoorden niet kan vinden. Succes! Groetjes Cindy
 
ik vindt ook dat iedereen het zelf moet weten of zij borstvoeding geeft. Ik heb het wel gedaan, voor 3 maanden en ben daarna op de fles overgestapt, mijn keuze, en bemoei je er aub niet mee.
 
hoi
ik heb mijn zoontje 6 weken bv gegeven maar heb 2 keer een borstontsteking gehad en een urineweginfectie allemaal achterelkaar
mijn zoontje heeft daar op gereageerd door heeel veel te huilen en had heel veel kramp dus heb ik bij de derde antibioticakuur voor mijn zoontje gekozen om over te gaan op fv
hij doet het nu heel erg goed
ik mis het ook heeel erg want ik had gezegd dat ik pas zou willen stoppen waneer ik er voor koos helaas is dit niet gelukt want gek genoeg had ik genoeg voeding voor hem aleen zat er voor hem allerlei troep in die hij niet kn verdragen
ik denk dat je voortaan je mening iets anders neer moet zetten dan krijg je misschien heeel andere reacties dan die je nu hebt gekregen
 
Mijn zoon is 6 weken te vroeg geboren!!!En heeft een maand lang in een couveuse gelegen!!!Denk je niet dat ik liever geen borst voeding wilde geven??? Maar soms lopen dingen anders dan je gehoopt had. En dan ga jij lopen zeuren dat t toch t allerbeste is!! Ik vindt dit soort reacties uitermate vervelend (normaal haal ik mn schouders op en lees verder)Maar je stoot denk wel sommige mensen tegen t hoofd met je opmerking.
 
ik heb mijn zoon 6 weken bv gegeven maar toen kwam hij niet meer aan toen ben ik weer om de 3uur gaan geven en kolven en toen met de fles geven en een week later was hij al ruim afgevallen dus toen was de keus erg makkelijk flesvoeding mijn mening is dat je moet doen waar je het beste bij voelt groetjes marloes
 
Heb je er wel eens bij nagedacht dat misschien niet iedereen borstvoedig kan geven? Ik ben nl zo iemand en ik wordt er doodziek van dat ik me altijd moet verantwoorden waarom ik flesvoeding geef. Alsof ik niet het beste voor mijn kind wil ofzo.Denk eerst eens na voordat je opschrijft en laat iedereen gewoon in zijn waarde!!!

Mikki ( mama van een hele gezonde Isa 6mnd )
 
Terug
Bovenaan